11

3.1K 128 9
                                    

[BTS în rol de Idol]

Concept: Erai la supermarket și îți scapa pe jos portofelul. Cand te-ai aplecat, o altă persoană își pune mâna pe el, vrând ți-l dea.

〰️✴〰️

《Namjoon》

Rodica el repede portofelul și ți-l însemnează.
- Poftim, ți-l întinde.
Puteai observa ca zâmbește, chiar dacă avea masca pe față.
Iei încet portofelul și îl privești în continuare. El iti face cu mâna și pleacă, nevrând să îți dai seama cine e.

《Seokjin》

- Oh, spune scurt și te lasa pe tine sa iti ridici portofelul.
Ii mulțumești, iar el îți zâmbește, facandu-ti cu ochiul, apoi pleacă cu coșul plin de mâncare să-mi dulciuri.

《Yoongi》

Il ridică odată cu tine.
- Fii mai atentă, îți spune calm, apoi pleacă lasandu-te cu ochii in soare.

《Hoseok》

Iti ridică portofelul și ți-l dă cu ambele mâini. Iti zâmbește dulce neavând masca, apoi pleacă înainte ca tu sa poti reactiona.

《Jimin 》

Isi trece degetele peste pielea ta fină, cu scuza ca vrea sa te ajute. Își trece mâna prin par și îți face cu ochiul. Dandu-ți seama cine e, înghiți în sec.

Jimin chicoteste și îți face cu ochiul, îndreptându -Se spre ceilalți.

《Taehyung 》

Chicoteste atunci când va ajungeți mâinile și te privește în ochi. Va ridicați amândoi, el fiind cu mult mai înalt decât tine. Iti zâmbește și trece pe lângă tine.

《Jungkook 》

Își retrage repede mâna, însă îți prinde portofelul și ți-l dă. Avea o mica roseata in obraji, fiind timid in preajma fetelor. Face o plecăciune și pleacă repede de langa tine.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum