[Bts in rol de unchi.]
Concept: Este fratele mamei tale si este cu 3-4 ani mai mare decât tine. Erați în grădina din spatele casei și fumați pe ascuns, cand vine mama ta.
〰️✴〰️
《Namjoon》
Mărește ochii, știind că mama ta nu stie ca fumezi, apoi îți ia tigara din mâna.
- [M/N] nu o certa pe [Y/N], te rog. Este vina mea. Eu am fortat-o, minte pentru a te scapa de o posibilă ceartă.
《Seokjin》
- Ya, țipa scurt și se așază pe un scaun ce se afla langa el. Își pune mâna în dreptul inimii și te privește atent. Imi pare bine ca te-am cunoscut, [Y/N].
《Yoongi》
O privește pe mama ta indiferent, tu nemaiputând de frică. Stiai ca ii va spune tatălui tău și stiai ca urmeaza o mare ceartă.
- Nu te mai uita nervoasă. Are 19 ani, acum serios. O cerți ca fumează?
《Hoseok 》
Înghite în sec și privește în pământ. Te-a atras și pe tine in boala asta.
- Imi pare rău... nu am vrut sa o fac să înceapă să fumeze cu adevărat. Doar ne-am prostit prima dată... apoi s-a apucat de ceva serios din vina mea, se scuza dinainte să îi spună cineva ceva.
《Jimin》
Iti ia repede țigara din mână și o arnca pe jos, calcand-o, sperând să nu fi văzut mama ta. El fumează, încercand să pară cat mai relaxat. Daca te vedea ca fumezi... Erați sub pământ la 2 metrii amândoi în următoarele 5 minute.
《Taehyung》
- Upsii, spune și își aruncă țigara, luandu-te de mâna.
Începeți să fugiti prin toata curtea de mama ta, mai apoi devenit ceva distractiv.
《Jungkook》
Cum o vede pe mama ta, arată cu degetul spre tine.
- M-a forțat să îi dau o țigară.