[BTS in rol de iubit]
Concept: Iubitul tău vine pe la tine, gasindu-te in pat, doar in lenjerie.
🔞
〰️✴〰️
《Namjoon》
Rămâne ușor blocat atunci când îți vede minunatul corp. Închide ușa in urma sa, apoi își dă jos geaca lent, încă analizându-te. Se apropie de tine si se pune intre picioarele tale, plimbându-Si mâinile pe coapsele tale, urmând să își bage mâna în lenjeria ta, miscand-o ușor.
- Doar privindu-te ma înnebunești!
《Seokjin》
Îi cade din mana punga plina cu mâncare. Nu se aștepta că-l aștepți asa, în nici 100 de ani.
Te ridici și mergi spre el, Jin imediat lipindu-Te de el. Era tare. Iti strânge un san in mana sa, urmând sa te sărute. Nu voia să zică nimic, doar sa treaca la treaba.
《Yoongi》
Rănjeste, nefiind deloc surprins. Era sigur ca pentru asta l-ai chemat. Doar esti singura acasa.
- Sa sti ca m-am pregătit, iubito, rănjeste și scoate dintr-o punga o jucărie sexuală.
《Hoseok》
De fel rușinos, înghite în sec și te privește atent.
- [Y/N]... arăți excepțional, își mușcă buza si se dezbracă, urmând să iti muste corpul.
《Jimin》
Intră în camera fără sa reactioneze într-un fel și vine langa tine. Te ridică în picioare si își desface pantalonii.
- Daca nu vrei sa te pedepsesc, pentru ca nu m-ai anunțat, joaca-te cu el.
《Taehyung 》
Își arcuieste o sprânceana, tu de obicei fiind foarte rușinoasă. Se apropie de tine si se lasa pe vine, punandu-si mâna pe obrazul tau. Își duce o un deget spre buzele tale, tu începând să il lingi, asta excitandu-l la maxim.
《Jungkook 》
Si el avea la rândul sau chef de joacă si incepe sa se dezbrace de la ușa.
- Dă-ti chiloții jos, dacă nu vrei sa te rup, zice și isi da boxerii jos, aducându-se între cracii tăi.
Se împinge brusc in tine, făcând mișcări chinuitoare.
〰️✴〰️
Doamne, e atât de naspa.