[BTS în rol de iubit]
Concept: Pleaca la facultate in strainatate
Namjoon:
Namjoon a ales să se despartă de tine după o frumoasa relație de aproximativ patru ani. Nu ia putut fi ușor, însă stia ce vei suferi la fel de mult dacă el pleca și aveați o relație la distanță. Il doare enorm de mult, dar face asta pentru binele tau. Pentru a-ti gasi pe cineva care îți poate fi alături in fiecare zi, nu sa va vedeți printr-o camera, la mii de km distanta.
Seokjin:
Jin ti-a trimis acasă in dimineata plecării lui un coș plin cu mâncare și prăjituri făcute de el. Langa, ti-a pus și un bilețel în care îți spunea cat de rau îi pare ca nu ti-a spun in fata ca trebuie sa plece, însă îi era frică. Știa că este un las, dar a făcut intr-asa fel sa iti scrie o scrisoare plina cu emoțiile lui. Vrea sa continuati relația, însă îi este frică de cum reactionezi tu, asa ca lasa la alegerea ta cum va decurge povestea voastră de dragoste.
Yoongi:
Yoongi te-a chemat în studioul închiriat alături de prietenii lui. De data asta sunteti doar voi doi acolo, singuri. Yoongi și-a făcut curaj sa te cheme sa iti spuna cu adevărat ce se intampla cu el, de o lună fiind mult mai rece si distant față de tine. A scris o melodie pentru tine. Si ti-a pus-o sa asculti. In cântec și-a exprimat toate sentimentele fata de tine și tot ceea ce se întâmplă cu el, la final, urmând să plângeti amândoi.
Hoseok:
Hoseok a venit la tine casa in miez de noapte. Nu poate să doarmă... știind că a doua zi urma să plece în America. Te cunoaste... Si stie ca te vei enerva și vei țipa la el... Si chiar sa dai in el. Dar suporta. Suporta pentru ca si pe el in doare. V-ați dus în camera ta și ti-a explicat totul de la cap la coada. Ii era frica. Așteaptă să îl pleznesti, însă primește o îmbrățișare foarte strânsă, alături de mii de lacrimi.
Jimin:
Jimin te-a chemat acasă la el, pregătind multe jocuri video și o sticlă de vin lângă. Nu stia cum sa facă sa te și imbuneze, pentru că știe cât de vulcanică poti fi. Ajunsă, te conduce pana in living. Stiai ca ceva nu este in regula, asa ca l-ai întrebat. Ti-a spus absolut tot. In timpul asta, nu ai spus nimic, doar l-ai privit cu lacrimi în ochi. La final, cand ai inceput sa plângi, te-a luat strâns în brațe și ti-a spus că va face tot posibilul sa te ia cu el.
Taehyung:
Taehyung nu ti-a mai scris, nu ti-a mai trimis poze și filmulețe cu el, nu te-a mai sunat, nu a mai făcut nimic. Te ai îngrijorat, asa ca te-ai dus acasă la el. Dacă a pățit ceva? Bați la usa, iar un Taehyung neîngrijit, care miroase a alcool și a tutun, ti-a deschis. Cand te vede, mărește ochii. Rămâi uimită cand îl vezi asa, iar el imediat te ia în brațe, începând să plângă și să-și ceară scuze. Intrați în casă, clarificări treburile, iar tu, pentru a-l încuraja, îi spui ca il vei astepta pana cand vine.
Jungkook:
Jungkook ti-a pregătit o cina romantică, la lumina lumânărilor. Vrea sa aveti o ultima seara romantică, in care sa fie de rămas bun. Nu vrea sa va despărțiti, însă nici nu vrea sa iti strice viitorul. Ajungeți la restaurant, iar iubitul tău își face curaj și îți spune tot ce se petrece. Ai inteles perfect, ati continuat seara romantică acasă la el, și chiar ați rămas împreună.