21

2.6K 110 35
                                    

[BTS în rol de sef]

Concept: te duci la interviu, iar tu esti atrasă de el, asta fiind vizibil.

Namjoon:

Incerca sa se acomodeze cu privirea arzătoare ce o aveai. Nu era într-o relație, însă este un bărbat calculat și nu face totul pe moment.

- Domnișoară N/T, putem să ne concentrăm doar pe interviu?

Seokjin:

Nu spunea nimic ci doar te asculta. Se vedea că ești atrasă de el, prin gesturile tale. Stăteai într-o postură perfect dreapta care îți scotea sânii in evidenta, îl priveai atent in ochi.

Seokjin se ridică în picioare si te privește de sus.

- Cred ca in seara asta ar trebui să ieșim la o cină impreuna. Ce zici ?

Yoongi:

Oftează dezamăgit. Nici tu nu erai diferită, cum spera el. Este un bărbat minunat, și un bărbat superb, însă el vrea o fata timidă, nu o fata care mai are putin sa ii spuna ca il vrea in pat, dar era și el atras de tine. Nu erai urâtă și aveai și un vocabular incredibil, ceea ce demonstrează ca ai o școală la baza.

- Uite, N/T. Ca sa nu mai complicam lucrurile. Ma placi, te plac, hai sa mergem sa rezolvăm niste probleme, ce zici ?

Hoseok:

Se fataia pe scaunul sau, nevrând să fie nepoliticos cu tine. Pari o fata deșteaptă și frumoasă, însă cum te-ai pus pe biroul lui, vrând să-l cucerești, e prea mult pentru el.

- Imi pare rau, N/T, însă nu sunt interesat.

Jimin:

Doar m-ai așteaptă un mic pas de la tine, ca să te poata devora in adevăratul sens al cuvântului. Il excitai și îl făceai să fie din ce in ce mai curios in a te cunoaste.  Se ridică în brusc in picioare si vine langa tine. Se apleacă, și îți șoptește la ureche:

- Ce zici să vedem dacă te pot angaja. După cum vezi... am o canapea in stanga.

Taehyung:

Priveste pe geamul cat peretele, având mâinile la spate. Incerca sa nu reacționeze într-un fel, nu voia să te sperie, dar cand îl privesc atât de inocent, dar pe atât de periculos, îl faci sa înnebuneasca. Te ridici și te duci in spatele lui, punandu-ti mâinile pe abdomen, apoi lasandu-ti-le mai jos...

- Okey, am inteles ideea, ti le prinde. Ma bucur ca vrei sa te bagi in jocul asta, N/T, rănjeste și se întoarce cu fata la tine.

Jungkook:

Iti pune mii de întrebări, legate de tine, in loc sa te întrebe de muncă. Ii place ca esti îndrăzneață și că nu te lași intimidată de el.

Se ridică și se pune în fata ta, stand pe colțul biroului, jucându-se cu brățara de la mâna.

- Hai sa vedem cat de talentată esti, îți face semn spre pantalonii lui.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum