[BTS în rol de polițist]
Concep: Fiecare idol are o situație diferită.
Namjoon:
Ai sunat disperată la poliție. Erai agitată, asa ca nimeni nu a înțeles nimic, însă a fost trimis unul dintre polițiști.
Acesta ajunge, iar cand te vede face ochii mari. Te știa, erai fiica șefului său.
- [Y/N], ce faci aici?
Te uiti la el și îl recunoști. Il iei in brațe și arăți spre pom.
- Pisicuța aia...
Seokjin
Mânca prăjituri cand a fost trimis pe teren. Acesta se duce bosumflat către locul in care trebuie să ajungă.
Te vede și se duce la tine.
- Ce s-a întâmplat?
- Prietena mea cea mai bună s-a supărat pe mine și m-a amenințat.
- Cu moartea ?
- Nu, ca imi va mânca toate bomboanele.
Yoongi:
Se duce unde este necaz. Esti fiica șefului său, pe care îl respectă foarte mult, iar cand te vede ca te bați cu niste fufe te privește dezamăgit. Le da amenzi fetelor, iar pe tine te duce departe de ele, începând să te certe.
Hoseok:
Trece cu masina încet pentru a vedea dacă totul este in regula in orasul sau. Te vede pe o bancă plângând. Se îngrijorează, apoi coboară si vine la tine.
- Ce s-a întâmplat, domnișoară?
- Am luat o notă mică...
Jimin:
Jimin se plimba prin parcul central, toate fetele întorcându-si privirea spre el. Este unul dintre cei mai frumoși bărbați din oraș, asa ca se explica.
Erai pe o bancă cu iubitul tău, respectiv fostul, certandu-va foarte mult.
Jimin se îndrepta spre voi cu mers lent, însă senzual. Se ia de băiat și îl goneste, mai apoi consolandu-te.
Taehyung:
Erați toți la masa, tatăl tău, vrând neapărat să aveți o cina alături de ucenicul său. Voiati amândoi să le spuneti părinților despre relația voastră de ceva timp, însă va temeti.
Taehyung trage aer în piept și spune:
- Domnule [N/F]...
- Ține-ti ideea, spune repede. Adică... stiu despre voi.
Rămâneți uimiți.
- Ce... sunt polițist. Stiu ce face fata mea.
Jungkook:
Va plimbati încet prin orașul ce mai avea puțin și se întuneca. El, îmbrăcat în uniforma sa frumoasa, prin care îi ies in evidenta mușchii, va plimbati liniștiți.
- [N/T] daca ai obosit, putem sta jos.
- Yah, nu am mers cine stie ce.
- Da... Dar vreau ca bebelul nostru să fie bine, îți zâmbește cald.