[BTS in rol de fotograf]
Concept: erai fotomodel și trebuia să faci poze in costum de baie, însă fotograful îți cere sa-ti dai sutienul jos. Inițial ti-ai acoperit sanii cu bratul, ieșind poze frumoase, dar fotograful îți propune sa-ti dai mana la o parte.
〰️✴〰️
《Namjoon》
- Ar trebui să nu iti mai acoperi sânii. Ai niste sani frumoși și trebuie arătați, nu?
Te-ai gandit bine la asta si ai acceptat, câștigând mai mulți bani dacă vei face asta.
Namjoon rănjeste subtil și incepe să îți faca poze in diferite poziții, umflatura din pantalonii lui fiind vizibilă.
《Seokjin》
- Cred ca oamenii isi doresc sa vada mult mai mult, tu ce zici?
Iti muști buzele și iti descoperi sânii, Jin încercând să acopere umflatura într-un fel.
- Ai un corp demential.
《Yoongi》
Vine la tine și începe să te pozitioneze asa cum consideră el ca e mai bine si se depărtează.
- Nț, lipsește ceva, oftează și privește mai bine. Yah... sânii. Lasă-i la vedere.
Rosesti și îți scuturi capul, refuzând. Acesta vine și iti șoptește la ureche:
- Daca vei face asta... in seara asta te vei simti cum nu te-ai simțit niciodată.
《Hoseok》
Iti face multe poze frumoase care mai de care, însă nu îi place cand îți vede mâna acolo.
- [Y/N] ar trebui sa îți dai mâna la o parte. E ceva profesional, sa nu te simti... nașpa.
Faci asa cum spune, iar Hoseok nu se poate abține si vine spre tine.
- O incurci după ședința foto, rănjeste.
《Jimin》
- No... dar nu îmi place. Nu-mi place, ridică tonul vocii. Mâna aia, dă-o la o parte.
Iti dai repede mâna la o parte, nevrând să-l enervezi mai tare. După sesiunea foto care a ieșit incredibilă vine spre tine.
- Pozele sunt minunate, dar... eu cred ca fetita asta merita o recompensă, nu?
《Taehyung》
Îți face poze de tot felul, stand jos pe nisip și uitându-se la poze alături de tine. Oftează cand vede ultimele poze, neplacandu-i deloc.
- [Y/N], am o idee.
Va ridicați in picioare, iar acesta incepe sa-ti desfacă sutienul, pus imediat după poze. Ți-l da jos și isi trece limba peste buze.
- Cred ca pozele astea vor ieși minunate.
《Jungkook》
- [Y/N] hai sa incercam ceva mai... exotic. Ce zici, rănjeste și te privește. Mâna aia... nu mai are ce cauta sa-ti acopere minunatele capodopere.
Te rușinezi și îți dai mâna la o parte, iar Jungkook vine spre tine și iti șoptește:
- Stai liniștită scumpo. Te voi răsplăti după ședință, îți sărută gâtul si îți strânge ușor unul din sâni. Doar ai răbdare, rănjeste și incepe sa iti faca poze.