29

1.2K 49 30
                                    

Bts in rol de colegi de scoala.

Concepție: Cand te apleci

Namjoon:

Astăzi ai venit foarte sumar îmbrăcată la scoala. Cand intri in clasa, ai surpriza sa il vezi doar pe Namjoon, colegul  tau de banca, dar și iubit.

Y/N: Unde sunt toti?

Nj: La sport, spune cu greu din cauza jocului sau de pe telefon.

Y/N: Si noi nu mergem sau ce facem?

Namjoon nici nu te mai baga in seama, fiind mult prea concertat pe joc. Începi să te enervezi din cauza atitudinii pe care o are cu tine. Efectiv trantesti rucsacul de banca si te apleci ca sa te poti baga pe sub brațele lui. Namjoon chicoteste si te sărută scurt, stand toata ora asa.

Seokjin:

Mergi linișta pe holul din scoala, cand brusc cineva se ciocneste de tine. Iti cad toate cărțile pe jos, desigur si te injuri in gand ca astăzi te-ai îmbrăcat într-o fusta destul de scurtă.

Te apleci cu grija sa nu ti se vada funduletul, însa auzi cum cineva fluieră.

Jin: Mai, mai, mai... ce imagine avem noi aici, ranjeste si trece pe lângă tine, nu înainte de a-ti  da o palmă puternică pe una dintre fese.

Yoongi:

Mama ta te-a obligat să porți fusta, si mai-mai să-ți i-ei o  bătaie de la ea. Oftezi si mergi cu teama spre tabla ca sa rezolvi problema la matematica.

De cand stai tu acolo la problema ai si uitat ca tu porti o fusta. Iti cade cade marker-ul pe jos si te apleci fără nici o ezitare. Yoongi făcea poze la exercițiul de pe tablă pentru ca ii era lene sa scrie, dar iti prinde si fundul. Noroc ca doar el era putin mai atent.

Hoseok:

Esti la cantină si vrei sa te așezi pe scaun, dar diva școlii iti pune piedică, pentru ca era geloasă ca in grupul tau de prieteni îl ai si pe Hoseok, unul dintre cei mai cunoscuți băieți din liceu.

Normal... cazi si insirui toata mâncarea pe jos. Iti vine sa plângi efectiv cs erai într-o rochie frumoasa si scurtă, acum toti făcându-ți poze fondului tau etalat. Hoseok vine repede la tine si te aduna de pe jos.

Hs: Dacă nu ștergeri pozele in secunda asta, nu stiu cum voi reactiona.

Jimin:

Erai la ora de sport, îmbrăcată într-o pereche de colanti subtiri si mulati. Simțeai cum majoritatea băieților se uitau la tine si salutau de parcă erai o buna prada.

În orice caz, iti fa i ora linistită, iar profesorul de sport va pune sa faceti aplecari. În timp ce iti făceai exercițiul, Jimin se apleacă peste tine si iti sopteste:

Jm: In pauza, spre sfârșitul ei, vi in baie la băieți. Să-ți fie clar.

Era fuck boy-ul liceului, dar cu tine era ceva mai diferit. Și-a tras o cu tine de mai multe ori (😂).

Taehyung:

Iubitul tău Taehyung era afara și isi fuma linistit țigara, cand se trezeste cu tine in spatele lui.

Th: Nebuno, începe să râdă și sa se învârte cu tine, însa tot entuziasmul i se duce pe Apa Sambetei, Cand un fraier tipa la el.

Tipul: Kim, ai grija la gagica-ta ca ne arata p**da la toti, începe să râdă, însa Tae ii da un pumn în nas.

Th: Ai grija ce vorbesti ca data viitoare iti scot ochii din cap.

Jungkook:

Iepuroiul te astepta in parcarea școlii ca sa te aduca acasa, însa te asteapta de ceva timp. Pleaca in cautarea ta si poate observa perfect cum iar smecherele liceului te batjocoresc. Stai aplecată, pentru ca te tine un alt tip de maini si ele iti fac poze ca sa le puna pe rețelele de socializare.

Jungkook se enervează extrem de rau si ii i-a la bătaie pe tipii de acolo si sparge telefoanele fetelor, bucățică cu bucățică.

Jk: Imi pare rau ca nu am venit mai repede, te sărută scurt.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum