27

1.9K 63 8
                                    

Bts in rol de iubit

Concept: Perspectiva fetelor cand baietii pleaca pentru studii in America (capitolul 25)

Namjoon:

Nu ti-a venit sa crezi ca tocmai Namjoon, după 4 ani, s-a despărțit de tine. Te doare sufletul si inima. Plângi încontinuu, însă alegi sa-l suni.

-  Namjoon, orice se întâmplă, nu te pot lasa. Chiar dacă o sa ne fie greu, nu vreau sa ne despărțim.

Iar relația voastră a continuat la distanță.

Seokjin:

Imediat cum ai primit coșul cu mâncare și flori si ai si citit biletelul, ai fugit imediat spre casa lui. Normal ca vrei sa continue relația. Normal ca il iubești si nu vrei sa il părăsești.

Imediat cum ajungi acasa la el, era încuiat, însă îl suni imediat. Iti raspunde:

- Jin, vreau sa continuam relația. Te iubesc si nu vreau sa ne despărțim, începi să plângi si simti imediat doua brațe in jurul tau.

- Te iubesc, iubito.

Se pare ca s-a întors acasă pentru că si a uitat bagajul. So... Încă un an alături de Jin.

Yoongi:

Imediat cum ai ascultat melodia si ati inceput sa plângeti, l-ai luat în brațe strâns. Cat de prostanac poate sa fie Yoongi uneori.

- Iubire... trebuia sa imi spui. Sti ca te sustin in tot ceea ce faci, Doamne, si ii săruti fatuca plină de lacrimi.

Yoongi a plecat, iar de Crăciun te-ai dus si i-ai facut o frumoasa surpriza.

Hoseok:

Stai îmbrățișată in patul tau, în miez de noapte cu Hoseok ce a venit la tine sa iti explice ca maine... pleaca. Dacă tot sunteți amândoi, singurei... voiai sa profiti de ultima voastră noapte.

- Hoseok... vreau sa avem o ultima noapte impreuna, însă tot vreau sa fim impreuna.

Hoseok a zâmbit larg, nu numai prin faptul că urmează să aveți o noapte de neuitat, însă si pentru că vrei sa continuati relația.

Te-a sărutat apăsat si ei bine.. stiti ce continuă.

Jimin:

După seara in care v-ati jucat jocuri video si ati sfarsit îmbrățișati, Jimin a trebuit să plece în cele din urmă. Ți-a fost greu in prima luna, pentru că de câte ori vorbeati la telefon sau va vedeati prin intermediul site-urilor de socializare, plângeai. Jimin era tare in fata ta, dar imediat cum închidea, plângea ca  un copilaș.

Însă, după o lună si cateva zile, primesti un colet. Era un bilet de avion catre America de la Jimin.

Taehyung:

Din seara aia te-ai apropiat si mai mult de scumpul tau Taehyung. L-ai așteptat 4 ani. Ma rog, în vacanțe venea normal acasa si tot timpul, 24/24 erati impreuna.

Zilele astea, iubitul tău trebuie să apară acasa, însă nu stiai cand, pentru ca nu vorbeai prea mult cu el. Era ocupat sa isi strângă toate lucrurile.

Te trezesti dimineata cu părinții tai peste tine si te iau aproape pe sus. Jos... erau părinții lui Tae si chiar el. Cum te vede, te ia în brațe și te învârte, apoi se pune in genunchi si iti face o declarație de dragoste.

- Y/N, vrei sa te căsătoresti cu mine ?

Jungkook:

După seara romantică... Jungkook a plecat dupa cateva zile. Ti-e dor de el si ii e dor de tine, însă mai aveti câțiva ani, dar... se pare ca ai ramas gravidă si ai aflat în a doua lună de sarcina.

Acum..  sunteti pe video call si ii spui emoționată:

- Dragule, zâmbești larg, dar și temătoare, totuși... aveti doar 19 ani, am rămas însărcinată.

Jungkook a amutit si te privește atent. E foarte emotionat, speriat, habar nu are cum se simte.

Din pacate in lunile de sarcina nu a putut sta cu tine, însă în ultimele zile a venit si a stat lângă tine cand ai nascut.

S-au făcut actele, ati rezolvat tot... si acum sunteti in America voi si fetita voastră sănătoasă.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum