,,Ahoj..."
,,Co...tu chceš?"
,,Jdu si jen pro věci..."
,,Jungkooku... já-"
,,Prosím, nemluv."
Vzhlédl jsem na něj se slzami na krajíčku, načež on jen kývl a poodstoupil ode dveří.
,,Kam...hodláš jít?"
Ozval se jeho hlas z obývacího pokoje, zatímco jsem si balil své nejdůležitější věci.
,,Zůstanu u Taehyunga, říkal že tam můžu být jak dlouho chci, prý má stejně volný pokoj."
Nic neříkal. Jen jsem slyšel jak pod ním podlaha zavrzala a on udělal krok do mého pokoje.
,,Chceš s něčím pomoct..?"
Zapl jsem zip od své cestovní tašky, kde jsem měl prozatím ty nejdůležitější věci a zakroutil hlavou. Jen se smutně usmál a natáhl ruku k mé malé modřině na tváři. Přejel po ní jeho chladnými prsty, až mi z toho přejel mráz po zádech.
Jeho úsměv se čím dál tím víc podobal spíše bolestné grimase. Odtahl se ode mě a po jeho líci sklouzla jedna slaná slza.
,,Jungkooku, já-"
Hodil jsem svou tašku na zem a přistoupil k němu.
,,Já vím..."
Udělal jsem ještě jeden krok k té červenovlasé hromádce neštěstí a obejmul ho.
,,Já jsem toho tak moc litova-al."
Vzlykl a začal v prstech drtit mé tričko.
,,Hoseoku..."
Zamumlal jsem a cítil, jak se mi slzy ženou do očí.
,,Prosím neodcházej, Kooku..."
,,Ne."
Rychle jsem se od něj odtáhl.
,,T-to nemůžu."
Začal jsem koktat a pomyslel znovu na tu scénu z dnešního odpoledne.
,,Kooku, co to máš na tom krku?"
Kurva.
,,Nic. Už musím jít!"
Vzal jsem si své saky paky a šel rovnou k hlavním dveřím.
,,Jungkooku, to-"
Tohle bylo o fous. S taškou na rameni jsem se vydal do ulic Seoulu a cestou potkal někoho, koho jsem opravdu nečekal.
,,Joone? Ahoj."
Drkl jsem s úsměvem do černovláska, načež se on také usmál.
,,Kooku? Co ty tu děláš?"
,,Jdu...za Taehyungem."
,,Tak za Taem, joo?"
Nasadil perverzní úškleb a já jen protočil očima.
,,Jsme kamarádi."
,,Kdyby byl jen tvůj kamarád, asi by po tobě pořád takhle nepokukoval, nemyslíš?"
Právě mi vyrazil dech. On po mě pokukuje?!
,,No nic, už musím jít, mám domluvenou schůzku, kvůli naší první písničce a už tak jdu pozdě...měj se. Zítra."
Řekl jako kdyby rapoval a já ani nestihl pořádně vstřebat, co právě řekl.
,,Taehyung...co??"
_____
Ahooooj.
No, řekněte, kdo je největší idiot a stříkl si na ruku vařící olej ;))
Takže langoše už nikdy nedělám :)
A_
ČTEŠ
Born Singer
FanfictionJungkook, devatenáctiletý chlapec, je již od malička svými milujícími rodiči veden ke zpěvu, který je pro něj prakticky vše. Netuší však, jaké ztrasti mu život kvůli tomu přichystá. ⸺ krátké kapitoly boy x boy vulgární výrazy 18+