,,Mějte se!" Mávl jsem směrem na kluky, kteří pomalu šli každý svým směrem. Seokjin a Namjoon spolu a Hobi, Gi a Jimin zase spolu. Nikdy jsem nechápal jak to tyhle tři mají, ale očividně to ani jednomu nevadí. Kolem mého pasu se obmotala silná paže a já se usmál. ,,Pojď Kookie..." ucítil jsem lehký polibek na svém spánku a musel se uculit.
Šli jsme v tichosti vedle sebe, jeho ruka byla stále kolem mého pasu a já se cítil opravdu v bezpečí. ,,Mám tě tak rád hyung..." vydechl jsem a víc se na něj natiskl. ,,Ani nevíš jak já tebe."
Odemkl jsem dveře od domu a podržel mu dveře. Šli jsme opět v tichosti nahoru, ale ne v tom nepříjemném tichu, kdy by jste nejraději zmizeli, ale v tom které je jednoduše krásné. Zaklapl jsem za námi a rozsvítil světlo v chodbičce.
Jeho rty se najednou objevily na těch mých a já překvapeně vypískl. ,,Tae..." vzdychl jsem, když začal pomalu ochutnávat kůži na mém krku. Nějak jsem ze sebe skopl boty a za stálého líbání začal couvat směr ložnice.
Zády jsem dopadl na měkkou postel. ,,Kookie~" skoro zavrčel starší a mě po celém těle vyskočila husí kůže. ,,T-Tae?" Skousl jsem si ret, načež se postel přede mnou prohla. ,,Nebudu dělat nic co nechceš a na co nejsi připravený králíčku..." vzal mou tvář do dlaně. ,,Chci to." Rozhodně jsem se mu podíval do očí a on se jen trochu usmál. ,,Budu opatrný..."
Mé tričko se ocitlo na druhé straně pokoje a jeho letělo úplně stejným směrem. Polibky se stávali čím dál více naruživější, dotyky byly čím dál více vzrušující a mé kalhoty byly čím dál více těsné. Z mých úst se vydral další slastný sten a opět jsem si přivlastnil jeho rty. ,,Ah Tae-" zakňučel jsem, když se sklonil k jedné mé bradavce, o kterou hned začal pečovat.
Náš splašený dech se odrážel po celém pokoji a naše vzrušené klíny se o sebe otírali. Už jen jediný kus oblečení... Podíval jsem se lehce vystrašeně do jeho očí, načež jsem ucítil jemný dotyk na mé tváři. ,,Miluji tě, Jungkookie..." všechny obavy najednou byli rázem pryč. ,,Já tebe, Tae..." Mé tváře nejednou dostali ještě červenější odstín, když jsem pocítil studený vzduch u mého rozkroku.
Zvedl jsem se na loktech a pozoroval ho. Ty jeho pohledy... jazyk, který občas přejel po mé, teď už doslova pulzující, špičce... jeho ruce které pevně drželi můj pas. Měl jsem pocit, že za chvíli opravdu zešílím.
Polibky... bolest... slast. To vše v jeden okamžik. Byl to tak zvláštní pocit, cítil jsem se najednou tak milovaný. Pevně jsem zatínal nehty do jeho ramen a naše steny se linuli přes celý byt... Vždy jsem si první sex představoval jako něco bolestivého. Bál jsem se, že po tom incidentu ze základní školy už nikdy sex ani snad chtít nebudu... ale tohle bylo něco naprosto jiného.
Naše těla se o sebe v pomalém tempu otírala. Naše oči se střetly, bylo to jako bych hleděl do té nejhlubší tmavé propasti. Cítil jsem lásku... bylo to tak dokonalé. Vzal jsem si jeho už lehce rozkouslé rty a dlaně položil na jeho krk.
Najednou mým tělem prošla až euforická vlna, extáze... Cítil jsem jen ten dokonalý pocit. Bylo mi jedno, že mé prošení o víc slyšela celá ulice...
Teď to byl jen on a já.
Vyhodil si mé nohy na ramena a dostal se tím ještě hlouběji. ,,K-kurva-a T-Taehy-ungu!" Hlasitě jsem zastenál a pevně zatnul nehty do jeho ramene. Jeho jemný úšklebek a skouslý ret mě donutilo zakňučet. Vypadal tak moc k sežrání.
S jeho tahlým stenem se udělal hluboko do mého nitra. Kurva. To teplo... nepřestal s pohyby. Tak moc jsem litoval jeho postel, když jsem ucítil, že mi něco teče po kůži... Netrvalo dlouho a já zažil tu nejdokonalejší slast co jsem kdy cítil. Ještě párkrát přejel po mém kamarádovi a pak ze mě pomalinku vyšel.
Natahl se pro papírové kapesníčky, kterými mě očistil a rovnou je odhodil na zem. Normálně bych mu řekl, že je prase, ale teď jsem se zmohl jen na to zhluboka dýchat. ,,B-Bože...?" Lehce jsem se zasmál, načež se postel vedle mně prohla. ,,Ano?" Uslyšel jsem opět ten jeho dokonalý smích... ach, jak mě mohl tak obrátit život na ruby...
Přehodil přes nás peřinu a já se musel usmát. ,,Pojď ke mě Kookie..." S úsměvem jsem se k němu přitulil a on mě jen líbl do vlasů. ,,Miluju tě." Zamumlal jsem a ještě vic se k němu natulil, bylo to tak bezpečné... ,,Já tebe taky, králíčku."
,,Sladké sny, Jungkookie..."
_______
Ehm...ahoj? ^^
Doufám, že se vám tato 18+ scéna líbila... mno... hlavně Honest_Coffee, že :))))
Smuty mic psát neumím, ale řekla jsem si, že to vám nemůžu udělat.
Luv u guys!!!
A_<3
ČTEŠ
Born Singer
FanfictionJungkook, devatenáctiletý chlapec, je již od malička svými milujícími rodiči veden ke zpěvu, který je pro něj prakticky vše. Netuší však, jaké ztrasti mu život kvůli tomu přichystá. ⸺ krátké kapitoly boy x boy vulgární výrazy 18+