thirty-two; dreams

371 29 4
                                    

Poslední týden byl peklo. Měli jsme opravdu drsný trénink skoro od tmy do tmy. Bylo to vyčerpávající. Naše dieta nás všechny začala opravdu vysávat a vlastně jsme neměli vůbec žádnou jistotu, že to vůbec k něčemu je.

Hudba utichla, po čele mi tekla kapka potu a mé srdce bilo jako splašené. Chvíli jsme jako z kamene jen stáli na místech. Žádné- stop? Znovu? Ještě tohle doladíme?

,,Dobrý kluci, pro dnešek padla."

Ozval se mužský hlas našeho manažera a pak jen následné klapnutí dveří. Všichni jsme se jako mrtvoly pomalu usadili, nebo v mém případě svalili na zem.

,,Jaké jsou vaše sny...?"

Ozval se dospelý hlas blonďatého chlapce, jehož hlavu zdobila růžová čepice. Tichým tanečním sálem, ve kterém se doposud ozývali jen nase splašené dechy se jeho věta odrazila snad od všech stěn.

,,Sny?"

Uchechtl se Yoongi a sedl si k nám do útvaru připomínající jen zdaleka kruh.

,,Jako zpěváci...koncert?"

Ozval se Hoseok a všichni jsem přesunuli pohledy na něj.

,,Být...číslo jedna...chápete ne? Prostě...být v tom co děláme alespoň v nějakém žebříčku nejlepší."

Smutně se usmál Jimin a přitiskl si kolena k tělu.

,,Turné..."

Sklopil pohled Yoongi a černé vlasy mu spadly do tváře.

,,Cenu Daesang."

Usmál jsem se. Bylo to opravdu bláhové myslet si tohle...

,,Být světoznámý!"

Zasmál se Taehyung a zvedl ruku jako nějaký superhrdina nad hlavu. Získal si jen naše nechápavé, ale stále pobavené pohledy.

,,A co ty, hyung?"

Joonův zrak se přesunul na Seokjina a my ho následovali.

,,Já?"

Sklopil pohled a pak se na nás smutně usmál.

,,Chtěl bych... abychom debutovali."

_______

;-;

Má nostalgická nálada is here.
YAAY.
Dnes lehce (více) shitty kapitola. Sowy guys. I love u.

A_<3

Born Singer Kde žijí příběhy. Začni objevovat