,,Mějte se!" Mávl jsem směrem k Seokjinovi a Joonovi, kteří ještě něco potřebovali vyřešit ve studiu... Nechápu, co chtějí diskutovat, když už je vlastně všechno dokonalé. Zavřel jsem za sebou dveřmi a se spokojeným úsměvem šel ven z budovy Bighitu. Dnešek byl úspěšný den.
Poslední dobou je vše skvělé, vše se obrací k dobrému... dokonce i ten paličák Jonghyun nám přeje štěstí. Chová se konečně jako ten pravý ochranářský starší bratr.
Taehyung? Jeho provokování už nijak neberu... má záliba v něm byla ta tam. Teď už jsme pouze přátelé, co si jeden ze druhého dělají legraci, jako by jsme snad byli pár.
Vše bylo perfektní... přesně tak, jak to mělo být.
,,Tae? Jsi tu?" Vyzul jsem si své oblíbené bílé boty a rozešel se přímo do kuchyně. Na stole, který byl jako vždy naprosto perfektně uklizený jsem si všiml malého lístečku.
Jsem v obchodě. Dnes přijdou kluci... tak prosím~ pokliď obývák.
TH <3Typický on... jen jsem vydechl nalil si sklenici vody a po chvíli jsem už v ruce držel vysavač.
,,Bože jak je možný, že je tady tolik bordelu..." zanadával jsem a snažil se vyndat všechny ty věci z pod gauče. ,,Krásný výhled." Ozvalo se ode dveří a já se jen zasmál. ,,Vtipný..."
,,To já jsem vtipný." Pronesl se značnou ironií, načež jsem vytáhl všechen ten nepořádek. ,,Moje sluchátka!" Vypískl mi u ucha. ,,Můj sluch!" Bouchl jsem ho do ramene.
,,A ty budeš dělat co?" Založil jsem si ruce na prsou a se zvedlým obočím ho sledoval. ,,Já se budu upravovat v zrcadle..." opět se ozval jeho hluboký smích. Chtěl jsem ho přerušit a začít nadávat, jak to není fér, ale jeho výraz se náhle změnil ze šťastného na vážný.
,,Kooku? Hele...je tu něco hodně divného, co se mi dneska stalo..." posadil se ke mě na zem a opřel se o konferenční stolek. Nechápavým pohledem jsem skenoval jeho tvář. ,,Dnes s tebou prodavačka neflirtovala?" Uchechtl jsem se, načež on mě znovu přerušil. ,,Mluvím vážně..." Jen jsem kývl a pozorně ho poslouchal.
,,Byl jsem v tom obchodě naproti v ulici...Jsem zvyklí, že na mě občas někdo kouká, ale dnes to byla taková... Hrozně divná holka."
Můj žaludek se právě otočil o třistašedesát stupňů a srdce jsem měl až v krku.
,,Vypadala dost mladě, měla takový mikádo...s růžovým přelivem. Ten popis ti dávám, protože se ptala jestli tě neznám..."
,,Ne, nikoho takového neznám."
Řekl jsem s kamennou tváří...uvnitř jsem ale plakal.
Tohle se neděje.
Nesmí se to znovu opakovat...
Už ne...
________
Ayoooo
Jak se maate? <3 Chtěla bych vám všem strašně poděkovat, že mou tvorbu čtěte...snažím se pokaždé nějak zdokonalovat...ale ne vždy to vyjde. Tak doufám, že si alespoň trochu užívate mou knížku/knihy číst.
A_<3
ČTEŠ
Born Singer
FanfictionJungkook, devatenáctiletý chlapec, je již od malička svými milujícími rodiči veden ke zpěvu, který je pro něj prakticky vše. Netuší však, jaké ztrasti mu život kvůli tomu přichystá. ⸺ krátké kapitoly boy x boy vulgární výrazy 18+