Sabah 9 alarmıyla uyandı. Kadir erkenciydi. Çoktan omlet yapmış, çayları koymuştu. Yani sıcak suya poşet çay koymuştu, olsun. Kadir stresliyken yemek yapardı. Gerçi omlet, sucuk, tost ve makarnadan başka yemek bilmiyordu. Bugün komite vardı ve onlar dün yürek yemiş gibi pes oynamışlardı. Ama dün kütüphanede çalıştıkları 5 saatte az değildi canım.
Mert 'Kanka guruba not atmışlar.' Kadir 'Gördüm de şimdi mi atılır bu ya. Sınava kalmış iki saat .' Aynı anda ikisinin de telefonuna bildirim geldi. Açıp baktılar. Sinem bütün notları okurken sesini kaydetmiş, onu da sadece yakın arkadaşlarıyla olan guruba atmıştı. Herkes gibi o da sesinin berbat çıktığını düşünüyordu. Sınıf gurubuna atamazdı. Mert ses kaydı yolladı kadirle beraber 'Sinem var ya sen, sen adamın dibisin ya. Biz de şimdi okumaya üşeniyoduk.' dediler. Sinem'i dinleyerek kahvaltı yaptılar, yolda da kulaklıkla dinlediler. Dünkü beş saatten daha verimli olmuştu resmen.
Sınav iki saat sürmüştü. Bu en kısa komitelerdendi. Mert ilk boşlukta Sude'nin yanına gitti 'Sude, yeni asistanın instagramını biliyo musun acaba?' kız 'Evet, noldu ki?' dedi. Mert bu ses tonuna zor tahammül ederek 'Bişey sormam gerekti.' Sude her zamanki not esirgeyen tavrıyla söyledi. Manyak kız, sanki çölde kalmış da elindeki son şişe suyu istenmiş gibi davranıyordu. Tek onun hocası sanki, çalışmaktan beyni buharlaşmış diye düşündü Mert. Tabi bir yandan da seviniyordu.
Bu akşam stalk var. 'Takip et' e bastı tereddüt etmeden. Zaten kız 'öğrenci işte' diye pek düşünmez, hemen kabul ederdi. 127 gönderinin hepsini tek tek inceleyerek geçti. Son gönderiyi de gözden geçirdikten sonra bir zafer kazanmışcasına mutluydu. Çünkü 127 gönderinin bir tanesinde bile sevgili, nişanlı, evli emaresi yoktu. Gerçi hep bilim, sağlık ve tıpla ilgili paylaşımları vardı. Onlar dışında kendi çektiği doğa fotoğrafları -bu işte cidden iyi- ve on onbeş tane de kendi resmi vardı, birkaç tanesi kedisiyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mert
Teen FictionMert' in sınav sonucu açıklanıyor. Üniversite maceralarında onu neler bekliyor? Not: Yayımlanan bölümler en taslak halinde. Üstünden defalarca geçilmesi ve bazı düzeltmeler yapılması gerekiyor. Yine de eğlenceli ve sürükleyici olduğunu düşünüyorum...