Evet! Heyecandan uyuyamayacağı gecedeydi şimdi. Salı gecesi. Yarın neler olacağını çeşitli senaryolar kurarak hayal ediyordu. Yüzlerce kez canlandırdı zihninde. En çok da Yeşim'in geldiğini düşündü. Gelmeyeceğini düşünmek istemiyordu. Gelse ne olur bilemiyordu ama gelmeliydi.
Seminer perşembe olmasına rağmen niye çarşambadan gitmeye karar verdiklerini düşündü. Hiç tartışmasız böyle planlamışlardı. Bir gece kalmak zorundaydılar. Herhalde herkes içinden macera olur, gezer eğleniriz diye düşünmüştü. Her neyse, güzel şeyler olacağını hissediyordu.
Gece uyuyamadı, tam da tahmin ettiği gibi. Kadir ve Hakan'a mesaj attı, her ikisi de whatsapp'ta çevrimiçiydi:
''Napıyonuz beyler?''
''İyiyiz kanka, sen napıyon?'' dedi Hakan.
''Niye yatmadın kanka?'' dedi Kadir.
''Kanka uyuyamıyorum ya. Heyecan yaptım. Yarını düşünüp duruyorum.''
''Çok eğlencez ben söyleyim şimdiden. Bu arada aklıma efsane bir fikir geldi.'' dedi Kadir.
''Ne?'' dedi Hakan.
''Bir gece kalcaz ya mecbur, çadır kuralım güzel bi yere.''
''Kanka saçmalama bi yerimiz donar.'' dedi Mert.
''Oğlum nolcak be, kalın giyeriz.'' dedi Kadir.
''İş çıkarma edebimizle gidip gelek işte oğlum.'' ve gülücük emojisi. (Hakan)
''Aslında güzel olur da çadırla falan uğraşmayalım bi de.'' (Mert)
''Tamam aklı başında adamlar, sustum.'' sıkılmış tipli emoji.(Kadir)
Gece boyu kimse uyumadı, guruptan konuştular. Bir sürü şey planlayıp geri bozdular falan derken saat sabahın dördü olmuştu. Sonunda biri çıkıp ''Uyuyacam ben yeter gari'' yazıp gülen ve uyuyan emoji yolladı. Ardından ''Siz de zıbarın, yarın kalkamıcaz.'' dedi.
Saat sekiz buçukta uyandı. Kahvaltıdan sonra sırt çantasına eşofman, tişört, pantolon, yedek bir kapşon, powerbank, şarj aleti, parfüm gibi şeyler koydu. Babasını kendini terminale bıraktırmak için ikna etti. Annesi ve Tuğra onları uğurladı.
Tahmin ettiği gibi saat bir buçukta otobüsten indi. Hakan çoktan gelmişti. On dakika önce Mert arayıp çok yaklaştığını haber verince onun peronunun orada beklemişti. Sonra beraber Kadir'i beklemeye başladılar. En yakın olmasına rağmen en geç gelen o olmuştu. Yarım saat sonra üçlü toplanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mert
Teen FictionMert' in sınav sonucu açıklanıyor. Üniversite maceralarında onu neler bekliyor? Not: Yayımlanan bölümler en taslak halinde. Üstünden defalarca geçilmesi ve bazı düzeltmeler yapılması gerekiyor. Yine de eğlenceli ve sürükleyici olduğunu düşünüyorum...