Ехаааа къщата им беше не къща а огромно имение...След като си свалихме багажите влязохме в ''къщата'' им....
*Гледна точка Изи*
След като разбрах новината от Миа ми идваше да се гръмна от вътре но трябваше и нея да успокоявам за това се съвзех и да.. След разговора ни с момчетата те ни поканиха у тях олеле щях да припадна от радост...
След като пристигнахме онемях!! Беше направо наистина голямо имение и бе наистина красиво..
Свалихме багажите и ни поканиха да влезем, беше обзаведено доста добре..
Показаха ни стаите ни, както и техните и ни оставиха да се оправяме.. Аз си оставих багажа в стаята ми и веднага отидох при Миа която току-що си бе оставила багажа и започна да си оправя дрехите...
*Гледна точка Миа*
Влязохме нали в къщата и ни показаха стаите и всеки си отиде в неговата, но явно Изи е много нетърпелива сигурно си е пуснала багажа и веднага дойде.След себе си като влезе затвори вратата.
-Олеле майкоо още не мога да повярвам!!! Та ние сме в къщатата им!!!!- каза радостно тя.
-Виждам бе момиче по-спокойно. Айшшш!!-казах малко скарвайки се.
-Добре, добре айде отивам да се оправям!-каза тя.
-Айде тръгвай време ти е!!- казах и тя тръгна..
...
Хорааа много ми се доспа.. Знам че е малка но ще пиша още по късно..Дано да ви е харесало и да няма правописни грешки..Лека нощ!
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜