*гледна точка Ви
Така взех ѝ подаръка, сега като се качим в стаята мисля да ѝ го дам.
*Гледна точка Миа
Взехме алкохола и се настанихме при останалите.
- Така правилата са, ако не изпълниш предизвикателството или не кажеш истината пиеш шот. Ясно?- каза Мони.
- Напълно!- казахме всички в един глас
Първи върти Куки...падна му се Нерин.
- Така мила, малка Нери...казвай истина или предизвикателство?
- Истина.- отговори тихо тя, но защо се изчерви като харесва Хоби, опаа тука май има и друг човек.
- Кой ти е баяс?
- Имам двама, но първия не го казвам...втория ми е...- и тук замлъкна.
- Охх чинча сега защо пък замлъкна?- оплаках се аз.
- Еее за драматична пауза не си ли чувала??
- Чувала съм.. ай казвай вече че ми е интересно..
- Пуу значи човек да не се избъзика!?- и тук всички се засмяха дори и аз.- Та значи втория ми баяс е Хоби това си ти..
- Ойй чинча, сарангхе Нери..- и се прегърнаха.
- Така сега аз въртя!- каза Нери. И познайте кой ѝ се падна Куки.
- Абе вие да не сте се наговорили?- най-сетне се обади Шуга.
- Ммм не мисля.-казаха и двамата.
- Добре предизвикателство!- каза той.
- Амии, значи ела да ти кажа..- каза тя и Кукито като команда стана и отиде тя му подшушна нещо и той дойде до нас, по скоро до Чим и му прошепна нещо...ей значи колко са потайни... Тц тц..
- Аз ще ти кажа кой е по-нисък, като взема чехъла и ще те смачкам.- това ли му е казал?? Олеле сега стана смешно..
- Чакай, чакай.. искам да отида до горе и след като слезна може да ме биеш, ако ме хванеш де!?- каза Кук.
- Ами ако до 15 минутки не си тук ще се кача тъпанар такъв.- каза Джимин.
- Оке бе споко..тц тц..гадняр..не стига че ще му дам да ме гони, че пък и се оплаква!- каза измрънквайки си ги под носа.
- Ей чух те бе!?- казах аз.
- Оо и гаджето му се обади!- каза той и ми се изплези.
- Ако се кача знаеш ли какво ще стане.- казах заплашително аз.
- Хмм..- спря се напосред стълбите и се замисли- всъщност я ела ти с мен!- каза и тичешком дойде до мен и ме хвана и ме задърпа.
- Хей върни я тук бе тъпунгер!!- каза Джимин.
- Ее до половин час и сме готови споко де.
- Аз не съм хич спокоен ама окей..
*Гледна точка Куки*
Офф много тъпо предизвиквателство..
Влезнахме с стаята на Миа и Джимин. Затворих и заключих, за да не развалят предизвикателството.
- Какво става?- каза като се тупна на леглото.
- Така Миа, слушай че имам нужда от помощ..- казах поемайки си въздух, а тя кимна- значи Нерин ме предизвика, да кажа на Джимин, че е нисък, после да се кача и да се преоблека в женски дрехи и накрая то е ясно че Джимин ще ме гони..
- Да бе?!- каза невярващо.
- Мхм..- след като ѝ го потвърдих тя се спука да се смее.
- Хаха много смешно, айде стани и ми помогни да намеря дрехи.
- Чакай трябва ми още едно мнение.- тогава стана, отключи вратата и слезе до долу и
след няма пет минути и Изабел цъфна тук.. оф ся и тя ще се хили. Не ми се представя на другите реакцията.
Разказах ѝ на нея и да очакваната реакция се появи.
- Момичета готови ли сте вече, хайде да ми намерете дрехи и да се свършва вече.
- Охх че си.. ето ти. - казаха Бела и ми подаде едни дрехи..
- Ще е голяма излагация- измрънках си аз.
- Ми чи как мислиш?!- обади се Миа.
- Мале ма ти много чуваш!- отбелязах.
- Ай не говори влизай в банята и се преоблечи, ние те чакаме долу при другите.
- Окей.
И излезнаха сега да видя как да се намъкна в тези дрехи:
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜