25

48 4 2
                                    

Всички продължаваха да ни гледат..
- Нещо някой ще каже ли или ще ни гледате като гръмнати зайци? -попитах защото вече взе да ми става неудобно от погледите на всички.
- Ами ние нямаме думи.. наистина не знаем какво да кажем освен едно че се радваме и за двама ви. -каза Изи усмихната, а след нея всички закимаха като кученца бяха много сладки.
-Благодарим. -казахме и двамата и се прегърнахме.
- Е, ами сега какво ще правим?- попита Куки.
- О, за вас не знам, обаче аз отивам да спя.(да поясня, че Джимин и Миа сега са в къщата на момчетата, защото както пишеше ш предишната глава са се минали няколко дена и сега когато пиша е събота, дано да ме разбрахте) Чим идваш ли?- попитах и погледнах към него, а той само кимна и тръгна. Щом се качихме в стаята, аз тръгнах да оправям леглото. След като то беше готово, започнах да си вадя пижамата и бельото, а Джимин само седеше и ме гледаше. Започнах да се нервя, защото нищо не правеше. Взех си работите и тръгнах към банята без да казвам нищо. След около 10 минути излязох обалечена и вързана на кок. Влязох в стаята все още мълчаща. Понеже имам навика преди да легна да си сресвам косата това и направих, докато го правех погледнах към огледалото и видях лежащия, по скоро спящия без тениска Джимин. Очите ми се насълзиха. Станах, изгасих лампата и легнах. Завих се и се обърнах към него, но той беше с гръб към мен. Не можех повече да сдържам сълзите си, заради това заплаках, но тихо единствено се чуваше тихичкото ми подсмърчане. 
-Какво има? Защо плачеш?- попита ме той.Обърна се към мен, погали ме по лицето и ме погледна с шоколадовите си очи пълни със загриженост.
- Къде сгреших? Какво направих? Защо? Сбърках ли? Говори ми..-казах, гледайки го право в очите, който вече бяха насълзени.
- Нищо не си направила, не разбирам защо плачеш.-отговори ми съвсем спокойно той.
-Тогава защо мълчиш? Защо не говориш? Какво става?- продължавах да питам, просто се нъждаех от отговорите му.
-Миличкото ми то..просто това с Хоби ме шокора и ми трябваше малко време, нищо не е станало, спокойно..шшт..- продължаваше да говори спокойно, но този път и аз се успокоих макар и сълзите ми да не спираха. Той ме прегърна и нежно галеше кестенявата ми коса.

-Обещавам винаги да съм с теб..-каза той, а аз го чух точно преди да се понеса към страната на сънищата.
... *... *...
С теб, с теб, с теб, с теб..продължаваше да ми се върти в главата докато не чух алармата и гласа на мама..гласа на мама чакай, чакай.НЕ НЕ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!!!
-Слънчице хайде ставай, време е да ставаш за училище. Изи преди малко звънна и каза, че ще е тук до десет минути, така че хайде.- каза мама.
- Мамооо..- размрънках се аз- защо разваляш така хубавия ми сън..- казах протягайки се.
- Е сега оставяй го този сън, хайде оправяй се и слизай долу има палачинки.- каза с топла усмивка.
-Обичам не само обичам, ами аз направо ги обожавам тези твои палачинки, но не съм гладна имам чувството, че днес ще се случи нещо, което ще преобърне целия ми живот..- казах, докато гледах към тавана замислено.
-Ох тези твои чувства..добре хайде ставай..-каза като ме буташе вече от леглото.
-Добре де добре три пъти ми повтори ставам, охх.-казах и я изпъдих от стаята,за да се оправя. Запътих се към банята и извърших сутрешните процедури. Сложих си съвсем лек грим, оставих косата ми както си беше на леки вълнички, като я сресах, сложих на ушите си едни малки обеци със сърчице и любимото ми колие, което ми подариха на 16стия ми рожден ден. Облчкох една рокличка тип гащеризон, под нея една бяла тениска, нахлузих едни чорапи дълги до колеленете и обух кецовете си понеже времето беше хубаво. Напръсках се с любимия ми парфюм, който беше същия като в съня ми. Докато си дооправям раницата си мисля за този дълъг сън. 

Ами това е една от главите, които ще кача днес. Ако сте се объркали ами реших вскичко това, което писах до сега да бъде сън и сега е реалността. Надявам се да няма грешки, ако има извинявам се.

 Надявам се да няма грешки, ако има извинявам се

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now