*гледна точка Миа*
Днес..днес какво?! Днес е 5:30 сутринта защо тъпата аларма звънна и защо си мисля, че забравям нещо?? Но чакай къде е Изи? Сигурно е в банята след малко, ще се върне.
Тъкмо се прозявах когато Изи връхлетя в стаята.
- Аре бе овца ставай да те оправям!- каза ми Изи.
- Но.. защо, къде ще ходим?- не разбирах, защо в 5:40 сутринта тая шматка ще идва да не приготвя и за къде?
- Наистина ли не помниш?- попита ме тя с усмивка.
- Ако помнех, щях ли да питам?
- Първо не ми отговаряй на въпроса с въпрос, второ права си признавам и трето днес сме на първия ден в колежа, да видим къде са стаите, дали има униформи, самото училище да разгледаме, да се запознаем с класния, да ни дадат нови програми....
- Чакай бе разбрах те! Пууу човек да не попита и ти веднага го приемаш като шанс да говориш цял час!- казах смеейки се. След малко и тя се включи.
- Ох Ами добре давай, мацай, мацай да видим какво ще направиш..- казах предавайки се.
- Йееей!- каза и заподскача. Много е луда и затова си я обичкам, е не само заради това се.
След много ама много време в мацане реших да погледна часа и е 7:00. ЧАКАЙ 7:00 А НИЕ СМЕ ОТ 8:30!!!
- Изабел готова ли съм?
- Секунда....и готова. Облечи дрехите които ти оставих и ще си бомба.
- Окей! Сега марш и ти да се оправяш че е 7:02 сега..- и 3..2..1...
- Моляяя?! Чао до после!- хахаха знаех си че така ще реагира. Сега да се облека.... и изглеждам така:Ми добра е какво да кажа..
Сега отивам да я проверя, защото е 7:30, а ние след 10 минутки тръгваме.
Почуках на вратата ѝ и чух едно спокойно влез. Добре това е странно. Отворих вратата и я заварих готова.. моля??
- Как за половин час успя да се оправиш, а мен ме мацаше цели два часа??
- Емии то стана такова... абе просто исках да те дразня!- каза тя просто. Нямах никакво време за спорене за това просто кимнах и ѝ казах да тръгваме. Впрочем тя изглеждаше така:
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜