13

119 11 0
                                    

*Гледна точка Ви*
След като се прибрахме с Изи заварихме Джимин и Миа... Оуу какво правеха, Ами вие знаете всъщност.
След като се разминахме с тях двамата ние с Изи отидохме в стаята ѝ и тя започна да се оправя за да влиза в банята, а аз бях много изморен от тренировката днес, че директно се проснах на леглото ѝ.
- Ъмм...- започна Изи-.. ще може ли да излезеш за да се съблека и да се изкъпя?
- Не събличай се пред мен.
След моите думи тя стана червена като домат.
- Добре, добре излизам.
Излязох, но преди това отидох до нея и я дарих с една нежна целувка.
*Гледна точка Изи*
Малеее.. какво ми става, защо толкова много се изчервявам пред него!!
Добре нищо все някак ще свикна и това и с нежните му целувки<3.
- Сега е време за баня!- казах на глад.
След 15минути...
Охх най- сетне...
Така сега дрехите по важната част. ... 10 минути минаха а аз още не мога да си намеря дрехи, преобърнах си целия гардероб и накрая ами с това ще съм..

 10 минути минаха а аз още не мога да си намеря дрехи, преобърнах си целия гардероб и накрая ами с това ще съм

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Да така ще съм а сега и грима..

Да така ще съм а сега и грима

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Този ще е.
След около половин час ще имам среща така че да побързам.. Запретнах ръкави и започнах.

При Чим и Миа
*Гледна точка Миа*
След случката с Тае и Изи които ни видяха в коридора влязохме в стаята. Много неудобно ми стана. Той продължи да ме целува, направо залива тялото ми с нежни малки целувчици... С тези негови нежни действия които извършва върху тялото ми, ме накара да забравя неудобството и да започна или по скоро да покажа дявола в мен. Хванах го за двете ръце и макар малко трудно го обърнах и сега аз бях отгоре.( Ние стигнахме и до леглото и да..)
Започнах от меките му сладки устни. Разбих свойте с неговите, но в нежна целувка, която той задълбочи и езиците ни започнаха да изградят.
След като кислорода ни свърши, ах този смотан кислород, започнах да го целувам по врата, после слязох към добре оформените му мускули и плочки като оставях синьо-лилави петна. Стигнах и до така наречения малък Чим.😂😂
Погледнах Джимин в очите с подла и мазна усмивка и той ми даде знак да започна. Започнах леко да облизвам главичката му от което Джимин се дразнеше.
- Хайде де стига си ме дразнила иначе мога да свърша от удоволствие преди да сме започнали с по хубавото.
Аз само му кимнах и изведнъж го налапах целия от което той изстена, после последваха и още и още след което...
*Гледна точка Чим*
Стига само аз съм стенал нека сега да чуя хубавия ѝ глас да вика моето име. Всички да знаят че Миа е моя.
Не трябва никой да я докосва и с пръстче.
След което аз ни обърнах и започнах като нея от малките ѝ сладки устни, като ги разбих в груба и запомняща се целувка, но кислорода ни свърши и се отделихме като продължих по врата ѝ като и аз оставях синьо-лилави петна.
Стигнах до гърдите и започнах да ги облизвам.. тя стенеше от удоволствие, после слязох по надолу и достигнах мястото ѝ и започнах и него да облизвам, а горкото ми то момиче стенеше и държеше здраво чаршафите. После се изправих и рязко вкарах мъжеството си в нея, при което тя извика, може би от болка.
- Спокойно мила, ще я карам по бавно, за да бе те боли..
От нейна страна имаше само едно кимване за "да". Нищо повече.
След малко явно болката ѝ бе минала.
- Джимин по-бързо, още по-бързо!!!- викаше или по скоро тя стенеше и ми казваше името. Колко сладко. След като чух думите ѝ забързах доста темпото и тогава и двамата стенехме силно от удоволствие..
След около половин час свършихме, аз махнах презерватива и го хвърлих в кошчето в банята..
- Моята любима иска ли да се изкъпем?
- Да миличко..
След което влезнахме в банята и пуснахме душа. Тя започна да се къпе, а аз започнах да поставям нежни целувчици на врата ѝ.
- Чим не ти ли стигна от преди малко а?
- Ммм не..
- Айде миличко стига за днес..
- Пффф добре..- измрънках недоволно. Изкъпахме се и излязохме. През цялото време не ѝ говорех правех се на сърдит.
- Какво ще си облечем??
- Това харесва ли ти??
- Ами това??
- Яяя защо не ми говориш??- всички тези въпроси излязоха от нейната уста.
*Гледна точка Миа*
Защо не ми говори какво му направих!!
Ааа чакай сетих се..
Ами тогава да оправя нещата, но не може по два пъти на ден, така че ще ги оправя по друг начин.
- Добре след като няма да ми говориш няма да спиш при мен тази вечер, исках, но ти на ми казваш нищо и си ми сърдит!!- казах със спокоен тон и се направих на сърдита. После скръстих ръце, направих сърдита физиономия и се обърнах. След няма и минутка усетих две ръце обгърнали кръста ми.
- Съжалявам миличко повече няма да се държа така, обещавам.- каза той шепнешком в ухото ми. Настръхнах от допира на дъха му близо да лицето ми, от мириса му на прекрасния му парфюм и всичките части на тялото му, които буквално ги усещах. После рязко се обърнах и си сложих ръцете на тила му, а той неговите си ги остави на кръста ми. След което докоснах моите устни с неговите мекички устни и стана нежна целувка, която той задълбочи и от нежна си стана страстна жадуваща се целувка.
- И това което си си мислила аз да остана при теб да спинкам, остава ли бебче?
- Ммм не.. - казах аз. Исках да видя фейсчето му. Изглеждаше много смешно след чутия от мен отговор.
- Шегувах се миличко, разбира се че искам..
След думите ми, в очите му видях радост, щастие, любов, устните му се извиха и стана усмивка, при което показа белите си зъбки, а аз за довършек леко разроших изправената и сресана му коса.
- Много се радвам, пиленце, а сега хайде на малка разходка.
- Добре, само да се облечем нали така..
Припомних му аз.
- А да вярно че сме още по халати, ами отивам до моята стая да си взема дрехи, а ти до 15 минутки да си готова.- каза ми след което ме дари с нежна малка целувка по бузката и тръгна.
Така 15 минутки, аз не съм такава кифла затова реших да облека това:

Така 15 минутки, аз не съм такава кифла затова реших да облека това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


И гримът ми бе така:

Бях готова точно за 10 минути, затова излязох и отидох в хола, но преди да тръгна написах бележка че съм в хола на лепящо се листче и го закачих на вратата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бях готова точно за 10 минути, затова излязох и отидох в хола, но преди да тръгна написах бележка че съм в хола на лепящо се листче и го закачих на вратата. Защо ли?.
Защото Чим ще дойде да ме търси в стаята ми.

Съжалявам че не съм качвала отдавна, просто малко ме мързеше..
Сега ще качвам по често.
Надявам се новата глава да ви е харесала..

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now