*гледна точка Миа*
След като се събудих видях как сладкия Чим спинкаше.. В продължение на поне 15 минутки съм го гледала докато... Той не се събуди.. Аз мигновено затворих очи за да видя какво ще направи..
*Гледна точка Чим*
Събудих се и се обърнах да взема телефона за да видя колко е часа.. Олеле беше късно 11 беше..После се обърнах и заварих малкото ми човече да спи.. не исках да я събудя само я цунках нежно по бузата но тя взе че се събуди.
- Моето гадже е много сладко докато спинка!<3
- За мен не знам, обаче ти си истински сладур!!- каза малко сънено Миа.
- От къде знаеш, та ти току-що се събуди..
- Ааамии не точно бях будна преди теб, но след това видях че се събуди и аз си затворих набързо очичките за да видя какво ще направиш...
- Ахх ти малко дяволче!!
След казаното започнах да я гъделичкам а тя толкова сладко се смееше че не исках да спре.
- Д-д-доб-б-бре-е-е с-спри!
- Ще спра само ако ми дадеш целувка!
- Добреее само спри!- каза още през смях тя.
- Спирах време е за целувката!!
Тя седна и ме целуна по бузката..
- Ахаа добър опит знаеш за какво ти говрех!!
- Знам, но ще го направя ако ме стигнеш!!- каза тя и ми се изплези след което започна да бяга навсякъде из къщата, добре че тук беше само Изи, дори и тя май беше с Ви и бяхме сами.. всички на тренировки...ми нищо ще си наваксам по късно..
Накрая стигнахме един ъгъл от който тя не можеше да избяга..
- Сега принцесо моя няма на къде!!
- Охо ще видим принце мой..
*Гледна точка Миа*
Да нямаше на къде да избягам освен.. той си бе разтворил краката като шериф все едно ще ме залови и аз се плъзнах под краката му.
- Това не бе честно миличкоо!!
- Казах ти!!
- Все някога ще те хвана..
След това побегнах нагоре още не бях научила всички стаи и се озовах в банята..
- Сега вече си заловена, няма на къде!!
Каза Чим като влезе и заключи вратата след себе си и пъхна ключа в боксерките си. Хахахаха.
- Хмм вече..
- Мхм залових тее..
Той се приближаваше докато аз не опрях стената..и отново се започна...
Той ми хвана ръцете и носейки ме притисната с разкрачени крака в него. Заведе ме в душ кабината и я затвори. Понеже спя само с къси гащи и тениска без сутиен, когато той пусна водата всичко се видя, но не само моето. Мократа му тениска полепна по перфектно оформените му плочки. Дълго го гледах само там, когато той надигна брадичката ми и целувайки ме притисна отново към стената. Събу ми гащите и ме остави само по тениска и гащички. Той клекна и ги захапа, за да ги свали. Аз се наведох и разбивайки устните ми в неговите му разкопчах колана и съблякох тениската му. Той ме съблече и отново ме надигна като вкара члена си много надълбоко в мен. Заедно изстенахме и той забърза темпото. Все още носейки ме прегърната в него тръгнахме към стаята му.
*Гледна точка Изи*
Изморени се прибрахме. Ви ме носеше през целият път до вкъщи. Когато влязохме аз го целунах и той ме пусна продължавайки с език. Изведнъж аз спрях и погледнах към стълбите. Там видях Джимин, който гол носеше Миа. Аз веднага се обърнах, но Ви продължи да ги гледа като му викна:
- Джиминааа! Май нещо сте започнали, поглеждайки с онзи перверзен поглед.
- Тихо сега и ти като пораснеш ще го направиш- отговори тихо Джимин.
- Кой ти каза, че не съм.
И двете влюбени птиченца продължиха пътя си.
Ние с Ви отидохме в моята стая и започнах да се оправям.
-
Ще кача нова глава днес или утре ❤️☀️☀️
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜