23

60 9 1
                                    

Ретроспекция в двора на училището
*гледна точка Джимин*
Тъкмо пристигнахме в училището и като цяло в двора. Тръгнах с поглед да търся Миа и Изи, когато една от кифлите на училището се появи. Името ѝ е Ън Ра. Баща ѝ е богат архитект.
- Здравей, Чим как си?- попита лигаво тя.
- Зле щом ти се появи..- отвърнах и наистина бях зле хем заради тази пред мен, хем че никъде не намирам момичетата.
- Не знам какво е станало с теб, но мисля че това ще те възвърне на нашия свят..
Докато се бях разсеял в мисли наистина къде може да са момичетата, тази ме целуна. Ч-чакай какво. В първия момент не можех да реагирам, дори не отвръщах, но след като се усетих..
- Ма ей курво кво прайш, мм някой да ти е давал позволението ми да ме пипаш,а? Нали знаеш, че мога да те направя на две стотинки? Имам си момиче, което много обичам и ценя, ясно?- казах вече бесен. Всички, дори и момчетата снимаха. Дано само Миа да не ни е видяла, защото ще си помисли друго.. след пет минутки се появиха и те двете. Изи веднага изтича и прегърна Ви, дори и страстно го целуна, а Миа седеше и ги гледаше умислена. След малко и тя дойде до нас. Погледнах я беше плакала. Наведох се, за да я целуна, но тя се отдръпна. Тук вече знаете какво е станало, ще ви го спестя..
След спора ни, тя отиде и прегърна Хоби... През това време отидох до момчетата и я оставих, права е но тя е видяла само целувката, която дори не беше целувка. След като се приберем ще ѝ обесня какво стана дори и доказателство имам.
...
Тъкмо се прибрахме, тя се качи в стаята си, а аз след нея, трябваше да говорим няма да оставя нещата така. Почуках на вратата.
-Влез..- каза тя, много тихо. Явно след този плач, няма глас. Аз съм виновен. Отворих вратата с насълзени очи.
- Хей, може ли да поговорим и да ти обесня нещата?- исках и имах надежда, но не знам дали тя иска..
- Как може с цялото си нахалство да дойдеш тук и да ми говориш? Махай се, не искам да те виждам!
- Но Миа, ис..- запуши ми устата и ме изкара извън стаята.
- Миа, Миа...- виках ли не виках, но не ми отговаря. Накрая си отидох в стаята и се заключих. Свлякох се по вратата и заплаках..
... След малко се чу входната врата да се отваря и затваря. Изтрих сълзите си и слязох да проверя, нямаше никой. Сигурно някой е излязъл. Отидох до кухнята, за да си взема нещо за пиене и видях бележка на нея пишеше: "Излизам и по някое време ще се прибера, не се тревожете..". Как да не се тревожим.. звъннах и веднага след това, но телефона ѝ беше изключен. След това извиках и другите и те се притесниха и започнаха да ѝ пишат и да ѝ звънят, но никакъв резултат. Изабел плачеше, а аз се ядосвах и чупех неща и плачех. Толкова бях бесен на себе си, аз съм виновен. След час, час и нещо, се качих, взех една от възглавниците на Миа и отидох в моята стая, заключих се и си легнах на леглото. Вдишвах от аромата ѝ и плачех. По едно време съм заспал.
*Сутринта*
Изабел ме събуди..
- Джимин хайде ставай да се оправяш, да не закъснееш за училище!- каза ми шепнейки тя.
- Изи, Миа прибра ли се?- попитах с насълзени очи.
- Да, тя се прибра.- очите ми светнаха.- Но не мисля че иска да те вижда, това с целувката беше прекалено. Тя мрази да я лъжат.- каза тъжно тя, а аз отново се разплаках.- Хайде ставай да се оправяш, след училище ще говорим, ние тръгваме с Миа пеша.- допълни тя.
- Добре и внимавайте.- казах ѝ и я прегърнах, а тя само ми отвърна на прегръдката и тръгна.
Станах и се оправих.
- Момчета хайде, ще закъснеем.- виках им от долния етаж.
- Идваме. - извикаха те.
След 10 минутки вече бяхме в училище. Търсех Миа.
* Магическото време се променя след училище, защото знаете какви се е случило😂*
Цял училищен ден виках подир нея, а последния час дори я нямаше. Край щом се приберем ще ѝ покажа клипа. Тъкмо паркирахме и аз се затичах към къщата или по правилно е към стаята на Миа. Влязох, но всичко вътре беше празно.
- М-м-момчета, м-мисля ч-че М-миа си е т-тръгнала.- казах треперейки и в същото време отново плачех за нея.
- Моля, но как не е възможно.- каза Джин и се запътиха към стаята ѝ.
Седнах на дивана и гледах в една точка докато се върнеха.
- Никой ли не знае нищо?- чуваха се стъпките по стълбите и гласа на Джун.
- Мне.- каза Те.
Седнаха на дивана. Изи гледаше спокойно, тя знае нещо.
- Бела може ли да ти покажа нещо?
- Давай.
Извадих телефона от джоба си и ѝ показах клипа. Момчетата го пратиха в групата. След като го изгледа беше с отворена уста.
- Улица *......*, апартамента ѝ е на 6 етаж има асансьор, така ми каза, бързо.
Знаех си че знае. Взех ключовете на колата и потеглих.
...
Почуках на вратата ѝ.
- Какво правиш тук?- попита тя студено.
- Първо Изи, второ не е това което изглежда си видяла е на практика е така, но аз обичам само теб и трето ще ме пуснеш ли да влезна и да поговорим?- попитах с надежда.
- Не мисля да слушам още лъжи излизащи от устата ти Джимин! Не е ли така? Досега не ме ли лъга, защото аз мисля точно това!- каза и тръгна да затваря вратата. Оу не не и този път. Избутах вратата и влезнах, взех я в стил булка и отидох да я сложа на дивана, после се върнах да затворя и заключа вратата като не забравих да скрия ключа и се върнах при нея.
- Джимин не разбра ли, че искам да се махнеш и да не се виждаме повече?- каза спокойно и много студено, всякаш наистина цялата ѝ любов към мен си отиде, е ще си я върне щом ѝ покажа клипа.
- Мм не мисля. Исках само да изгледаш този клип и ще приема решението ти насериозно, след като го видиш. Само това искам, толкова ли е много?
- Добре давай и да се свършва!
Подадох ѝ го и тя го взе в треперищите ѝ ръчики.
*Гледна точка Миа*
Докато си разопаковах багажа, някой почука на вратата. Беше Чим, така де Джимин. Все още го обичам, но ми е трудно да приема факта че той не ме обича.. не исках да го пускам, но той не се отказа. Влезе занеси ме до дива и ме пусна, върна се заключи и дойде при мен. Нямах сили да се възпротивявам, затова просто се оставих. Той ми даде телефона си да изгледам някакъв клип. Н-на н-него и-имаш-ше к-как о-онази г-го ц-ц-целува, н-но т-той се о-отдръпа и м-ме защитава?
- Но ти..?- попитах объркано и вече плачех отново.
- Да Миа, никога не бих те изоставил, заради някаква богата кифла, защото те обичам, кога най-сетне ще го разбереш?
Не можах да кажа нищо. Гледах в една точка и не помръдвах, всякаш съм вкаменена. Той се приближи и ме целуна. Аз продължавах да седя и да си гледам в точката и да премислям ситуацията, когато той се отдели.
- Съжалявам, не трябваше.- каза тъжен. Той ме е защитил и е обидил онази кифла. Той ме обича.
- Да да да обичам те, ти си моето момче, ти си единственият когото съм обичала така. Влюбена съм в теб Парк Джимин!!- скачах като две годишно. Радвах се. След като чу това очите му светнаха и стана. Хвана ме за ръцете.
- Миа, извинявай за всичко. Ще ми простиш ли?
- Чим и аз съжалявам, не исках да прибързвам толкова, но наистина мразя да ме лъжат, може би трябваше да те изслушам. И ще мога, та ти си направил нещо великолепно за мен. Обичам те, Чим.
- И аз теб Миа. Ще опитаме ли втора целувка?
- Ама разбира се идвай!- казах и той не чакаше втора покана. След нежната и страстна едновременно целувка, ние се отделихме.
- Чим въпреки всичко, аз ще остана в този апартамент.
- Но.. добре щом така си решила..- каза малко тъжен и аз не искам да съм далеч от него.
- Бебе?
- Кажи?
- Ще ми помогнеш ли да доразопаковам и да отидем до у вас?
- Да добре.
Имах изненада, но ще я направя когато сме у тях и се извиня на момчетата.
След два часа чистене и петнадесет минути пътуване сме пред вратата. Отворих врата и видях всички да седят на дивана. Не можах да се стърпя, заплаках та те са моето семейство, а аз си мислех че не ме обичат.
- Омма, аппа, Ви, Хоби, Куки, Шушке?
- Кажи?
- Съжалявам много! Ще ми простите ли?
- Их дете какво ще те правим? Разбира се та ти си ни като дъщеря, а за тях сестра!- каза Джин, после се прегърнахме.
- Имам въпрос?- каза Шуга.
- Кажи Шушке?- казах аз.
- От къде па го измисли тва?
- Ми гениалния мозък на Айнщайн реши да се включи и го измисли.- Засмяхме се като психично болни.
- Сега имам две неща които трябва да съобщя на всички ви, но те са по за Чим...
- Слушаме те.- казаха всички.
- Бебе не ме плаши, кажи какво има?- каза мечо.
- Ами първо вече не мога да пия алкохол..
- Бебс шегуваш ли се?
- Да, още е рано!- и се засмяхме.
- Та истинското, искам да те попитам Джимин, ще се преместиш ли да живееш при мен? Имаш време до довечера!- казах на един дъх. Той без да каже нещо се качи в стаята си.
- Ти там ли оставаш?- попита ме тъжно Изи.
- Да, апартамента не е малък за парите си и ще остана там, а вие се чувствайте добре дошли.
След това я гушнах силно, а после и другите се присъединиха и стана групова прегръдката. После си говорихме, смяхме се, танцувахме, викахме, някой се мъчиха да пеят. След час и нещо правене на тези неща Джин започна да готви.
- Омма?
- Кажи мила?
- Върви си почини, аз искам да ви изненадам.
- Сигурна ли си миличка?
- Напълно.
- Ойй дъщеричката ми порасна..
- Да да айде заминавай..
Започнах да готвя. След половин час, бях направила кимчи, рамен, кимпап, калби, бокумбап, чук, пулгоги, шинсолло, пибимпап.

 След половин час, бях направила кимчи, рамен, кимпап, калби, бокумбап, чук, пулгоги, шинсолло, пибимпап

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Хайде на вечеря!!- викнах и всички дойдоха, дори и Чим слезе от стаята си.
- Мм мирише много вкусно...- каза Тае.
- Сега да видим как ще е на вкус..- каза Хоби.
Седнаха и започна да ядат. Накрая си облизаха пръстите, дори и Бела въпреки че тя е добра колкото мен.
- Ухаа Джин този път надмина себе си..- каза Чим.
- Не бях аз, а твоето гадже и моята дъщеря. Мила идвай си по честно да ни готвиш!- каза смеейки се.
- Значи съм взел правилното решение..- каза Чим.
- Чакай какво означава това?- попитах объркана.
- Значи че идвам при теб...- каза като бузките му почервеняха. Ойй толкова беше сладък.
- Сигурен ли си за решението си Чим, все пак и на тях ще им липсваш. Не че искам да ти се меся, но..- тогава той ме прекъсна.
- Миа, мисля че съм достатъчно голям за да вземам решения, а ако ти не ме искаш, защо не ми каза?
- Нямах това предвид бебе..просто и на тях ще им липсваш.
- Знам, но ще идваме честно при тях.
- Добре, щом така си решил, събирай си багажа и да тръгваме, че стана късно, а утре сме на училище.
- Ами имам още малко багаж, ела да ми помогнеш и ще си тръгваме..
- Окей!
Качихме се в стаята му и наистина беше събрал повечето багаж.
- А мила върви до стаята на Хоби и виж дали ми е някъде лилавото худи.
- Добре ей сега идвам.
Запътих се към стаята на Хоби, влязох и видях худито на леглото , но и на нощното му шкафче имаше скъсана снимка, която ми грабна окото, но само едната половинка и ми изглеждаше много позната.
- Хобииии довлечи си задника да стаята си!!
До секунди беше тук.
- Кажи, Мийче?
- Дойдох за на Джимин худито и тази снимка ми взе окото.- казах като показах снимката.
- Ами това сме аз и татко, а другата половинка трябва да е в сестра ми която не познавам. Като бях малък, си живяхме добре, докато тя не се роди. Та тя остана да живее при нашите, а аз бях при баба си. Нищо лошо не беше, разбирах ги нямаха възможности, но идваха постоянно да ме виждат. Единственото е, че не познавам сестра си, а много искам да я видя. - добре това ми дойде като гръм от ясно небе, Ами ако Хоби е мой брат??

Новата глава, не е нещо интересно. Надявам се да ви хареса и да няма грешки и мисля че това е. А да не забравите бутончето воут. 😂♥️♥️

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now