6

163 9 0
                                    

*Гледна точка Джимин*

...Та запознах се с едно момиче в самолета, казва се Миа... Постоянно ми е в главата, офф това човече ми завъртя главата.. Толкова сладка, изглежда толкова невинно, когато съм с нея винаги ми е забавно!.. И да, олеле майко аз се влюбих, вече знам какво е любов от пръв поглед..

 Та след като влязохме вкъщи показахме им къщата и всеки си отиде в стаята.След като си оправих багажа се запътих към стаята на Миа. От нея излизаше Изи, за да не ме види се скрих в първата стая която мярнах и познайте какъвто съм късметлия къде влязох.. да в стаята на Куки който току-що излизаше от банята и беше само по халат!!! Когато го видях веднага се обърнах...

-Хей, какво правиш тук и защо не почука?-попита ме той, а аз бях с гръб към него.

-Ще ти кажа ако не ми се подиграваш, окей ?- попитах.

-Окей..- отвърна той.

-Бях се запътил към стаята на Миа..-казах малко засрамено.

Куки се вече бе облякъл и затова се обърнах и седнах до него..

-И какво стана че се озова тук??-попита заинтригувано.

-Ами от стаята излизаше Изи..-казах а Куки като чу това панталоните му станаха малки.

-Ехеее какво стана бе момче само като казах името на Изабел и май ти умаляха панталоните!-казах малко подигравайки се.-Да не си я харесал??-попитах.

-Амии аз такова, да..-каза малко притеснено.

-О не това е лошо знаеш че и Тае я харесва...-отвърнах аз.

-Знам за това нищо не казвам и те умолявам и ти нищо да не казваш..

-Няма ще си мълча..-казах и станах от стола.

-Е мисля че Изи вече е минала и отивам при Миа..-казах аз и тръгнах.

-До после..-чух гласа му след себе си.


Еее хора след малко още ще има но ще е по късно...Дано да няма правописни грешки и да ви е харесало..



FeLL in LovEWhere stories live. Discover now