9

130 9 0
                                    

*гледна точка Миа*
След като излязохме от къщата, Чим преплете пръстите ни, целуна ме сладко и се качихме в една кола( може би неговата).
След дълго пътуване стигнахме един много изискан ресторант и след като влязохме той каза имената си и ни настаниха на една маса...
Не след дълго познайте кой се появи... Изи и Ви.. можете ли да повярвате. Айшш тези момчета добре ще им се накараме..
- Изи?! Какво правиш тук??
- По скоро аз трябва да те питам?! С Ви излязохме на среща и той ме доведе тук!!
- Ти сериозно ли с мен същото направи и Чим!!!!
След разговора ни и двете погледнахме на кръв и двамата, а те се смяха...
- Хич не е смешно.. - казах аз и го тупнах по главата..
- Да защо се смеете??- попита Изи.
- Ами вижте понеже много ни досрамя и двамата решихме да обединим срещите в една и така ще се забавляваме..- каза малко срамежливо Тае.
- Да.. Нали няма проблеми??- попита Джимин.
- Не няма..- казахме и двете в глас.
След казаното ни се обърнахме с гръб към тях и започнахме да си говорим на български.
- Хей казвай какъв е плана?- попита Изи.
- Слушай само!!- отговорих дяволито аз..
- Бързичкоо да не се усетят!!- малко настоятелно.
- Добре бе не ме пришпорвай..
Значи сега все едно нищо не е станало.. сядаш, хапваш, пийваш и нормалните неща.. След като обаче и двете се наядем.. без да кажем и дума ставаме и тръгваме към изхода все едно сме им сърдити..
- Няма ли да е малко тъпооо??
- Тъпо?! Ъмм не, те помислиха ли че и на нас няма да ни е тъпо ей така на двойна среща!! Айшш я се стягат бре момиче!!!
- Офф добре, хайде и така..
- След което те ще тръгнат след нас, обаче след като излезем ти в едната посока аз в другата и така ще се отделим от двойната среща и после всеки може да прави каквото си иска!!
- Амии окей давай да го правим...
След нашите разсъждения се обърнахме и момчетата ни гледаха много странно!!
- Ъммм момичета какво си говорихте току-що..
Ние първоначално погледнахме с физиономия казваш ти сериозно ли, но после се усетих че сме говорили на български.
- Ами говорихме си момичешки неща, които не ви засягат?!- каза малко несигурно Изи.
- Ахамм.. Ами добре какво ще хапваме?- попита Чим..
Поръчахме си нещо и докато чакахме храната да  дойде всичко вървеше по план говорехме си и така.. Храната дойде хапнахме и след като аз се наядох и казах на Изи че съм готова и тя кимна че и тя също е готова..
След малко и двете станахме едновременно и почнахме да се оправяме без да кажем и дума.
- Момичета на къде тръгнахте??- попита учудено Тае.
- Тръгваме си..- казах аз.
- Но къде толкова е късно и кой ще ви прибере, ами ако ви се случи нещо??- питаше и говореше Чим но не му обърнахме внимание и се запътихме към изхода, зад нас се чуваха как момчетата как взеха набърже да се оправят а ние двете само се погледнахме и усмихнахме...
- Хей почакайте?!- някой от момчетата викаше а ние забързахме крачката и излязохме от ресторанта и се разделихме.
След като и те излязоха започнаха да се оглеждат и без дори да се замислят единия тръгна в едната посока а другия в другата..

Хей хора знам че не съм качвала вчера, затова качвам сега и какво ще се случи ще разберете утре..
Дано да ви е харесала и да няма правописни грешки..
Лека нощ!!❤️❤️😂

Sexyyy🤤🤤😏🙄😖😭❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sexyyy🤤🤤😏🙄😖😭❤️❤️

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now