*Гледна точка Миа*
След като Изи си замина си дооправих багажа и след малко познайте кой цъфна в моята стая...
Да същия Парк Джимин..
- Хей удобно ли е??- попита ме със сладкия си глас.
- Да влизай..
- Ми исках да те питам нещо..- каза ми малко притеснено.
- Питай слушам те!.
- А-а-ами аз такова, .. довечера свободна ли си??
- А-а-ами да!- казах подигравайки му се😂😂.
- Първо тогава се облечи официално защото ще те водя на вечеря и второ изобщо не е смешно млада госпожице..- каза ми той и скочи върху мен за да ме гъделичка..
Не след дълъг смях спря и..
- Айшш, стига вече..- казах през смях.
- Ще спра ако ме целунеш?!- каза ми той а аз го погледнах.
- Хайде стига се бъзика и се махни от мен.- казах все още смеейки се.
- Не се майтапя или ме целуваш или няма да спра.
- Охх добре само спри..
Той се изправи и седна а аз станах и ...
И го целунах по бузата.
- Ето готово господине вече можете да излезете за да се изкъпя..
- Добър опит Миа знаеш какво искам..!
След казаното..
- Сериозно?! От обикновено момиче грозно и момиче което не е за теб ти избра аз да те целуна?!
Ти не си наред аз за нищо не ставам..
- Миа ще ти споделя нещо.. Нали когато се събуди те гледах и ти ме попита и отговора ми беше неправилен или по скоро не пълен когато те видях се влюбих в теб..С твоята красота, сладкост, невинност, забавна си и още куп неща който не съм опознал но ако ти ми позволиш чрез тази целувка може и да опозная..
...
След думите му очите ми се насълзиха и една сълза падна върху горещото от радост лице.
- Миа не го казах за да се натъжиш..- каза ми той и ми избърса сълзата.
- Казах го за да..- не го оставих да довърши и слях неговите розови пухкави устни с моите. Той я задълбочи и настръхнах цялата беше много приятно и възбуждащо!
..
След целувката го прегърнах силно и така седяхме дълго време в тишина докато аз не я развалих..
- Обещай ми едно нещо Чим?!
- Какво?
- Никога няма да ме оставиш и нараниш..- погледнах го с надежда в очите🙁.
- Обещавам ти малко еднорогче..
- Сега така ли ще ми казваш?
- Защо ако не ти харесва няма да ти казвам така..
- Не не харесва ми сладкишче..
- На мен така също ми харесва както ми казваш!!
И после пак сля устните ни но този път той.. Тази следобед беше невероятен..Хора ето и тази глава тази вечер ще има още(някой ще каже: тази лудата не се спря!. Еми да си казва такава съм).
Дано да ви е харесала и да няма правописни грешки.❤️❤️
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜