11

107 9 2
                                    

*гледна точка Изи*
След като излязохме от ресторанта се разделихме с Миа и аз тръгнах в другата посока видях как Джимин и Ви се разделят и Тае тръгна след мен..
- Изии чакай чакай какво стана??- викаше той но аз не отговарях и продължавах да вървя.
- Изи Изи Изи...
След не много дълго вървене стигнах един изоставен хотел и се качих на покрива..
Накрая той ме стигна задъхан.
- Ч-ч-чакай защо ме доведе чак до тук и ме накара да бягам?
- Ами не знам!!- казах отдръпнато.
- Изабел какво стана толкова защо ми се разсърди къде сгреших???
- Никъде и нищо..
Докато гледах небето усетих две ръце които се обърнаха около ханша ми..и устни до ухото ми.
- Извинявай.. не трябваше да го правя просто ме беше адски срам..
- От кое да излезеш с обикновено момиче, о да извинявай ти си известен..- казах махайки ръцете му от мен и обръщайки се рязко..
- Не аз просто..
- Просто..
След минутка мълчание се тръгнах да се обръщам пак и да гледам небето, но тогава се случи нещо което исках още от мига в който го срещнах...Той ме спря и разни ме обърна към него и той..той...той ме целуна..Аз не му отвърнах и той се отдръпна от мен.
- Извинявай аз не...- той тръгна да ми се извинява но аз го прекъснах разбивайки устните ни едни в други тогава мигновено и той ми отвърна на целувката беше най прекрасното нещо, тогава..
..
След като се отделихме от целувката...
- Точно сега ли намери да завъли??- попитах ядосано..
- Нищо нека си вали!- каза Тае като отново разби устните ни.. Явно дъжда правеше още по романтична обстановката. след като вече се отделихме от дългата и страстна целувка той застана на коляно и от там извади една кутия.... О не не не не е това за което си мисля нали нали ???
- Виж Изи днес щом те видях още в самолета когато изтърва Любата ни книга те харесах мисля че ти си момичето което чакам цял живот.. Ще станеш ли моя приятелка?- попита ме той леко несигурно..
Сърцето ми щеше да изкочи но той ми изглеждаше не сигурен..
- Тае сигурен ли си в решението от което аз самата още не мога да се осъзная..??
Той отново ме целуна а аз му отвърнах.. Мале от толкова много целувки ще стигнем и до...вие знаете какво.
- Това отговоря ли на въпроса ти?
- Мисля ще да..
След това ме прегърна гледахме града понеже мястото на което бяхме беше доста високо не знам защо са го изоставили. Въпреки ще валеше ние стояхме и гледахме.
...
След малко кихнах(хора това като го написах и кихнах хд😂).
- Студено ли ти е??
- Не..щом моето извънземно е до мен няма да ми е студено..
- Извънземното се обиди малко но знае че е такова!
След това изречение избухнахме в смях поне две минути...След това той ме хвана и преплети пръстите ни..беше толкова сладко.
*Гледна точка Ви*
След като се прибрахме оставих Изабел да се изкъпе и и аз отидох..
След като се отправихме решихме да седнем в моята стая и да си говорим..
- Та какво ще си говорим?- попита тя.
- Нека да разкажем нещо един на друг за себе си. Съгласна??
- Напълно.. Започни ти пръв..
- Добре.. Казвам се Kim Taehyung и съм роден в Daegu в малко семейство.. Преди няколко години се появих Seoul и сега съм част от тази група.. и да основно това още нещо??
- Ако ти имаш и искаш да ми кажеш да, но както си решиш!
- Да има още едно нещо?!
Сърцето ми заби лудо не знам защо...
- И то е..?
- Имам си съпруга която живее в Soul!!
- Ти какво?!
Той избухна в смях а аз го гледах неразбиращо..
- Защо се смееш??
- Пфф да си беше видяла лицето!! Няма такава ти си единственото момиче в живота ми.. Обичам те!
- И аз.. извънземно такова..
После се погледнахме и от нищото започнахме да се смеем.
- Та ще ми разкажеш ли нещо за себе си??
- Да започвам..
- Слушам те миличко..
- Та значи едно дете съм от България съм и съм от малко градче и малко семейство но те много ме обичат както и аз тях и да основно е това..
- Добре значи горе-долу си допадаме..
- Да, ноо...
- Но??- попита не разбиращо той.
- Но не мисля че трябва да се заедно..
- Ти какво, но защо??
Аз избухнах в смях а сега кой гледа неразбиращо мхм точно същия.
- Какво да не съм уцапан.??
- Не само малко ей тук..
Излъгах го и го целунах като казах че има нещо..
- Е сега нямаш нищо..
- Та какво му беше смешното??
- Ааа не нищо..
- Така ли??
- Мхм..
След това той започна да ме гъделичка, но после спря и разбра защо се смях и започна и той..
- Ааа чак сега разбрах..
- Добро утро, кафе искаш ли?
След това двамата се смяхме..
И накрая сме заспали..
По едно време усетих мала тежест по мен.. Това беше ръката му която ме бе притиснала към него...

Хора обещавам че и утре ще има нова част но сега ми е изморено и ми се спи затова утре ще напиша повече.. Лека нощ!!❤️❤️❤️❤️

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now