*гледна точка Миа*
След като излязохме от ресторанта и се разделихме както и момчетата, аз си събух токчетата и започнах да бягам, но изведнъж заваля силен дъжд. Тичах по улиците в дъжда който мокреше косата ми, дрехите ми, но не спирах да тичам. Джимин тичаше след мен и ми викаше, но аз не се обръщах. След малко той събра сили и ме настигна, спря ме, хвана ме за раменете и спря. Починахме си и двамата, но още седяхме в дъжда, този силен дъжд правеше обстановката още по романтична..🤭🤭
След кратка почивка той ме погледна в очите и аз в неговите прекрасни кафеви очи в които можеш да потънеш..Щях да умра, настръхнах цялата..
След кратко гледане се приближи и ме целуна нежно с своите меки розови устни, а аз му отвърнах и целувката се задълбочи...
След като целувката свърши той ме прегърна и ме стисна силно...
- Никога повече не бягай така от мен...
- Няма.. обещавам!!
След думите ми той падна на коляно и аз се разтреперих..
От джоба си извади една кутия, отвория и познайте какво имаше вътре..не спокойно не беше пръстен та ние се запознахме днес.. В кутийката имаше малко нежно колие..
То беше половинка сърце и имаже буквата Дж..(буквата на Джимин😂)
- Ще бъдеш ли мое гадже миличка?- погледна ме с жалки си очички..
- Амии Чим..
- Не ли казваш, знам беше прибързано съжалявам..
- Чакай, чакай Чим исках да ти кажа или да извикам с цяло гърло.. Обичам те и искам да сме винаги заедноооо...
- Ти сериозно ли?! Ти Миа ме направи най-щастливия късметлия на света!!! Обичам те с цялото си сърце Миа...
..
После ме хвана и ме завъртя. След като ме пусна ме целуна по челото.
- Е сега на твоето гадже му е студено иска да се прибере..- казах жалко..
- И на твоето гадже му е студено, затова ще взема моето гадже ето така и тръгваме..
..
Той ме взе като булка и започна да бяга.
- Чакай Чим пусни ме!!
- Как ще те пусна.. Никога вече си моя..
..
Той продължаваше да бяга а аз се смях и го гледах в сладкото му лице. Във всяка една секунда се влюбвах все още повече в него.. а той само се усмихваше и тичаше докато най-сетне не стигнахме дома им.. ъ нашия дом офф много сложно..
Та стигнахме и той се качи в неговата стая за да се изкъпе и оправи, а аз в моята, а после щяхме да гледаме филм..
Да но плановете се провалиха. Познайте. След като се изкъпах, той ме бе изпреварил и беше легнал на леглото ми с мократа му коса и бялата тениска която прозираше и показваше мускулестото му тяло.. А аз глупачка та седях и го гледах и в един момент се осъзнах че съм само по една кърпа стигаща до бедрото ми..
Той ме видя и май панталоните му умаляха😏.
Остави телефона, стана и се приближи до мен.
- Х-х-хей не т-т-трябваше ли да се чакаме в хола..
- Ами да но се оправих преди теб слязох да те чакам но ми писна и дойдох тук..
Той се приближаваше още към мен докато не стигнах и упрях стената.. Той се приближи и ме целуна, слезна и по надолу..( съжалявам няма да го описвам, вие знаете какво става, следва смутче и да..)
На сутринта се събудих и се обърнах на другата страна и видях най-прекрасната гледка на света:Той спинкаше толкова сладко.....
Хей хора това е новата глава.. Утре ще е вълнуваща като днешната но може би няма да е.. Та ако след като пусна утре и другата ми пишете в коментарите коя е по вълнуваща..
Надявам се да ви е харесала и да няма правописни грешки!!
Лека нощ от мен!😂❤️❤️
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜