*гледна точка Те*
Такам време е да започвам с плана..
*гледна точка на Изабел*
След като всички си тръгнаха, аз отидох до вкъщи, за да се преоблека и излизам на разходка с Нерин ще разберете по-късно хаха.
Та преоблякох се в нещо удобно като това:И излязох.
*гледна точка на Нерин*
Излязох вече от апартамента облечена така:Тръгнах към парка, в който се бяхме уговорили да се видим с Бела.
След няма и 5 минутки я видях, но тогава и тя ме забеляза и се затича към мен и аз към нея. След малко и аз и тя се озовахме на земята смеейки се като за последно.
- Хайде ставай бе шматко!- казах ѝ все още хилейки се.
- Еейй ма, ако знаеш колко много ни липсваше.- каза вече тупайки мръсотията от себе си.
- И вие на мен, ай да вървим в кафенето и после да.. ти знаеш какво ще правим след това!- казах ѝ вече малко по сериозно.(не си мислете че е нещо перверзно😂)
- Ай, че ма и заболя задника на който преди малко седях.
И така се запътихме към кафенето. През целия път не сприхаме да говорим и да се хилим, може някой да ни е помислил за луди, дори и докато пихме кафето си така бяхме, цялото заведение ни беше зяпнало с поглед казващ "тея туко-що май са излезли от психото", а ние още повече се смяхме.
- Ех Нери, ако знаеш колко ми липсваше, а ако и Мийчето беше тук щяхме дори да сме още по-луди. - каза смеейки се.
- Де да беше тук..
*Ретроспекция*
*Деня преди срещата им*
*Гледна точка Изабел*
Както си седях и четох за.. и аз не знам какво. Просто четох една книга и тъкмо ми стана интересно и някой реши да ми прекъсне спокойствието. Звънеше ми, всъщност беше непознат номер. Без да се замислям и секунда повече вдигнах.
*В разговора*
- Ало?
- Ало, търся Изабел?!
- На телефона кажете?
- Ами арестувана сте!
- Моля?! Но какво съм направила?
- Само че не помниш другата си най-добра приятелка!
- Нерин?! Това ти ли си?
- А не бе Пешо съм, приятно ми е! Естествено че съм аз бе шматко!
- Ооо ако знаеш колко ни липсваш! Ние малко с Мия сме с в Корея! Ти кога се връщаш?
- Ами аз днес пристигнах в Корея!
- Моля?! Но ти как, кога?
- Ами миналия ден се прибрах в България и като разбрах че сте в Корея, хванах първия самолет и сега съм тук и говоря с теб и ще ти предложа утре ако искаш да излезем?
- Ама разбира се!
- Окей айде утре в 14:30 да се чакаме в парка!
- Окей айде чао, че ми прекъсна книгата!
- Оуу Бела се е научила да чете..
- Хаха много смешно. Айде по-късно може да се чуем .
- Чао дребен!
*Край на разговора*
- Ей аз не съм дребна!!
Докато се осъзная, тя вече ми бе затворила. Това е Нерин:
YOU ARE READING
FeLL in LovE
FanfictionМомиче на име Миа и приятелката ѝ Изи отиват в Корея в колеж и там започва всичко..... Книгата ще е временно спряна..😔💜💜