16

79 8 0
                                    

*гледна точка Изи*
За сега всичко върви по добре от очакваното. Той се казваше Хан на 20 години е и живее тук. Много е сладък, но нищо повече аз си имам  Тете.
След срещата в кафенето платихме и излезнахме. Отидохме в близкия парк. Разхождахме се безцелно и изведнъж стигнахме един черен ван и аз се обърнах като го погледнах объркано, а той ме погледна с много мазен и перверзен поглед след което отключи вратата и ме натика вътре. Започна да ме целува, но аз не му отвръщах, после оставяше целувки и по врата ми и започна да ме съблича. Крещях за помощ.. беше ме страх и бях в пълен шок от случващото се. Сякаш някой чул виковете ми отвори вратата.
- Какво правиш, за какъв се мислиш?!- каза ядосано Хан.
Момчето нищо не каза, само хвана Хан за ризата и го издърпа, а после му удари юмрук, при което Хан мисля че беше в безсъзнание.. а аз седях още в шок, не разбираща случилото се от преди малко. Момчето ми беше познато. Той надникна и ми каза:
- Добре ли си Изи?
- К-к-к-какво се случи току що?- казах и заплаках на глас.
- Виж облечи се, спри да плачеш и излез по бързо, да се махаме защото оня педал ще се събуди.- каза Куки, а аз го послушах и се махнахме възможно най далече от тук..
*Гледна точка Куки*
Разхождах се в един парк.. толкова беше красиво.. децата викат и играят, майките и бащите им се радват, може би някой ден и аз ще съм така.. опс отплеснах се, зелената трева, прелитащите птиченца, небето е синьо и прекрасно.. Та така де, докато се разхождах видях позната фигура, чакай това Изабел ли беше, да точно с някакъв урод, сега ще разберем.. аз вървях малко(много) по надалече от тях, докато те не стигнаха един черен ван и той буквално я натика вътре.. приближавах се и чух писъци за помощ. Отворих вратата и оня ме пита възможно най тъпите въпроси, а аз го ударих силно, защото бях бесен на случващото се в момента. Той припадна,но не за дълго, само за колкото ние да можем да се махнем.
Успокоих Изи и веднага се махнахме. Тичахме с всякаква сила и накрая стигнахме къщи.
*Гледна точка Ви*
Тъкмо плащах сметката и се обърнах и взех че блъснах сервитьорката и тя разсипа всичко по мен.
- Миане, Миане господине.- започна да ми се извинява.
- Спокойно не си виновна ти, аз бях този който те блъсна, така че извинявай.. ето парите за да платите нещата и довиждане..
Тя мълчеше и нищичко не каза.
Излязох и погледнах, но нямаше и следа, обиколих околността, но не ги намерих, накрая реших да се прибера, но първо бях бесен и се отбих в един бар, е то само за два кхъм дванадесет шота, бях мъничко ама мъничко пиян.. (да бе и аз повярвах). След това нищо не помня.
...
Събудих се в нас а до мен сладко спеше Изи.. чакай как се е върнала..офф главата ме боли..
*Гледна точка Миа*
Преоблякох се и легнах на леглото.. но изведнъж детското в мен се събуди и започнах да скачам по леглото и без да искам се подхлъзнах на края на леглото и извиках.. след което ми причерня и после нищо не си спомням...
*Гледна точка Чим*
След като излязох отидох в моята стая. Легнах на леглото и се замислих за нея. Да за Миа. Да за моето момиче. Да за тази която обичам. Да за моето всичко. Да скоро я срешнах, но нещо в нея ме привлече. Невинността, макар че когато се ядосваше и псуваше, а после почервеняваше и ставаше много сладка, гласът ѝ, очите ѝ, които са толкова кафяви, че можеш да потънеш в тях, тъмно розовите ѝ устни и още какво ли не.. и.. аз мисля че наистина съм хлътнал.. мисля че се влюбих..
След размислите се запътих отново до стаята на Миа. Като стигнах чух че някой скача и отворих тихо и леко вратата,така че тя да не ме види и се получи.. дребното момиче скачаше на леглото, а аз без да се усетя вече се усмихвах и я гледах, всякаш е някакъв ангел паднал от небето. Та оставих я и тъкмо да затворя вратата и се чу писък. Аз мигновено влязох, паднала е и е изгубила съзнание..
*Гледна точка Изи*
След като се прибрах с Куки, веднага попитах Тае къде е но никой не знаеше.. Чакай го и след може би 30 мин се появи пиян.. офф миришеше на алкохол. Качих го в стаята му, а щом докосна леглото мигновено заспа, но тъкмо да тръгна, той стисна ръката ми и ми каза " остани" след което ме придърпа  в обятията му и така сме заспали..

Хей завърнах сее...

FeLL in LovEWhere stories live. Discover now