Hoofdstuk 1

212 7 2
                                    

Anne-belle's POV

Ik zat zoals gewoonlijk op mijn kamer, beetje op mijn telefoon en TV te kijken. Ik verveelde me kapot..wat moest ik doen?!. Toen kwam me oudste broer Louis binnen, stiekem had ik een oogje op hem, maar op een of andere manier vond ik dat wel anders want hij is me broer... Hij kwam binnen zonder te kloppen en zei ' hey! ik heb super leuk nieuws voor je! Ik keek hem verrassend aan en wachtte tot hij verder praatte. Hij liep opeens naar me toe, waardoor ik maar op de rand van me bed ging zitten. Hij poorde me in me arm en zei' jij mag op voetbal als je dat leuk vind?' Ik keek hem met een bigsmile aan en sprong op en hield me handen voor me mond ' ECHT?! ' Ik liep naar hem toe en knuffelde hem. Hij knuffelde me terug, waardoor ik het ineens heel warm kreeg, het was een heerlijk warm gevoel...

Louis POV

Toen Anne-belle mij knuffelde, kreeg ik ineens een warm gevoel, het voelde goed! Ik voelde me wel ineens heel raar.. Ik heb een vriendin Eleanor en.. Ja.. Ik ging naar beneden en pakte het inschrijfformulier en riep Anne-belle naar beneden. We zaten aan tafel en vulde het formulier in en gingen samen naar Doncaster Rovers. Gelukkig woonde we achter de club, want ik ben erg lui. We liepen op de stoep onderweg naar de club. Anne-belle met mijn hand tegen mijn hand, wat wilde ze? Me hand vast houden? Ik deed niks en we liepen de kantine binnen. We gaven het formulier en regelde meteen ook kleding.

Anne-belle POV

We waren weer thuis, en ik liep naar boven met wat lekkers en wat te drinken, ik ging aan mijn bureau zitten en kon niet wachten tot volgende week. Dan was de eerste kennismaking met me team. Eigenlijk ben ik wel zenuwachtig, misschien heb ik wel een kut team...ik staarde naar mijn muur en dacht na, maar al snel stopte ik met staren want mijn broer Liam riep me omdat we gingen eten. We zaten aan tafel en wat te praten. ik had al snel me eten op en liep naar de badkamer om te douche. Ik pakte schoon ondergoed en me pyjama. ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Ik dacht veel aan Louis, mijn gedachtes gingen alleen over hem. Ben ik op hem..? Dacht ik. ik vergat het maar snel en ging me afdrogen.

Ik lag in me bed, en zat nog even op me telefoon, luisterde nog wat muziek en viel in slaap.

Heeeey lezers !!

Wat vonden jullie van hoofdstuk 1? Er komt nog veel meer aan hoor! Liefs Daisy en Anne-Belle xx

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu