Bölüm 1- ADSIZ AJAN

856 101 267
                                    




Adam seri adımlarını sıralarken en uçtaki kapıya doğru ilerliyordu. Uzun ve kasvetli olan bu koridorda ilerlerken düşündü. ' Çocuklar eğitim gördükleri yer, bu kadar kasvetli olmak zorunda mıydı.'

Kapıdan içeri girerken ilk gözleri eşini aradı. Müdürün karşısındaki sandalyede oturuyordu. Saçlarındaki sarılar odaya düşen ışıkla parıldıyordu. Sanki güneşle bile iş birliğinde olabilirdi.

Yan tarafında duran siyah deri kaplı sandalyeye oturdu. Göründüğü kadar rahat değildi. Tekrar eşine döndü. Güçlü ve otoriter olmasına her zaman hayranlık duymuştu.

' Tam bir yıl oldu. Beni özlemiş misin.' dedi kadın. Hala ciddi bir surat ifadesiyle konuşuyordu. Fakat suratının altından gülümsemişti. Sanırım bunu sadece kendisi farketmişti.

'Evet. Bu seferki görev oldukça uzundu.' derken eşiyle aynı surat ifadesini kullandı.

Karşılarında oturan müdüre'nin boğazını temizlemek için öksürmesiyle ona döndüler.

'Bildiğiniz üzere, sizi buraya kızınıza verilecek olan ilk büyük saha görevi için çağırdım.'

Bunu söyledik'den sonra durup tepkimizi gözlemledi. Sessizliğimizden faydalanıp devam etti.

'Başkan gelip benden ricada bulundu. İyi psikologlarla seçilmiş 3 yakın koruma almıştı yanına. Fakat yinede emin olmak istiyor. Korumalarına ne kadar güvenebileceğini bilmek istiyor.' Duraksayınca karşısında oturan adam devam etmesi için başıyla onay verdi.

'Toplu kurulda bazı kararlar verildi. 3 korumaya da aynı ajan verilmeli. Böylece tüm görev elinin altındayken daha rahat ilerler. Ve onların hareketlerini daha rahat karşılaştırabilir. Eğer bir hain varsa davranışları daha eğitimli olacaktır. Ayrıca çok gizli bir görev olduğundan çok fazla kişiyi karıştırıp hata riskini artıramayız.'

Saldığı sarı saçlarından öne gelen tutamı arkaya doğru atarken müdüre'nin koyu kahve sıkıca topuz yapılmış saçına baktı. Sözü ondan almıştı.

'Sayın E.W. Düşündüğüm kadarıyla kızımı seçmiş olmanızın sebebi kılık değiştirince en tanınmayan kişi o olmalı '

' Onunda büyük etkeni var. Fakat kızınızın farkı bunu hayat felsefesi olarak benimseyebilmesi. Henüz çok büyük görevler almasa da oldukça başarılı bir öğrenciydi. Asla başarısız olduğunu görmedik. '

' Yada'... 'Onun güzelliği karşısında dilleri çözülmeyecek erkek yok diye düşündünüz. Bu görev normal bir görev değil. Bir insanın belkide gerçek kişiliğini görmek için gereğinden fazla fedakarlık vermen bile gerekebilir.' Huzursuz bir şekilde hızlıca söylemişti. Devam etmeden önce ellerini masaya koyarak dahada yakınlaştı müdüre'ye doğru.

' Sizce henüz bu kadar fedakarlık verebilecek mi '

' Olaylara en kötü senaryo ile yaklaşmayalım' dedi E.W

' Henüz bu kadarını başaracak kadar yeterli olduğunu düşünmüyorum. Kamran.. ' Bu sefer eşine dönmüştü.

'Pagee...' Eşinin yaptığı gibi ona ilk ismiyle seslenmişti. ' Kızımıza güveniyorum bu görevde. O yapamazsa kimse yapamaz.'

ADSIZ AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin