"အမေလး Oh baekhyun တို႔ ေမႊခ်က္မ်ား လက္လန္တယ္"
စားပြဲေပၚ ကားေသာ့ ပစ္တင္၍ ေမာပန္းႀကီးစြာ ေျပာလာသည့္ မမ....
"ဘာလို႔လဲ မမရဲ႕ ကေလးငယ္က ဘာလုပ္လို႔လဲ"
"နင့္ ကေလးငယ္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို စာလိုက္ေပးေနေလရဲ႕
အေပးခံရတဲ့ ေကာင္မေလးကလည္း ေနာက္ကတေကာက္ေကာက္ေလးေပးေနတဲ့ နင့္တူေၾကာင့္ ရွက္လို႔ ထင္ပါရဲ႕ ပါးကို ေျဖာင္းခနဲ ခ်ၿပီး ေျပးထြက္သြားပါေလေရာ""ဘာ!!! အဲ့ေကာင္မေလးက ကေလးငယ္ပါးကို ခ်တယ္
ဘယ္သူလဲ.....လိုက္ျပ"ကားေသာ့ဆြဲယူကာ ထြက္ဖို႔ျပင္ေနသည့္ ေမာင္ျဖစ္သူအား အမျဖစ္သူရွန္ရွန္မွ အသည္းအသန္ျပန္ဆြဲထားရသည္.......
သူ႕ကေလးငယ္ကို ထိတာနဲ႔ ႐ႉ႐ႉဒိုင္းဒိုင္းျဖင့္ ေဒါသအိုးေပါက္ကြဲလာသည္မွာ Sehun ရယ္ပါ.....
သူသာ ကိုက္ခ်င္ကိုက္မယ္... အသားနာေအာင္ လုပ္မိရင္လုပ္မိမယ္....
သူကလြဲ ဘယ္သူ႕မွ သူ႕ကေလးငယ္ကို ထိတာမႀကိဳက္......တယုတယနမ္း႐ိႈက္တဲ့ ကေလးငယ္ပါးကိုမွ ႐ိုက္သည္မို႔ ထိုမိႏု္းေလးအား Sehun မေက်နပ္ပါ.....
"ကေလးငယ္ေရ အိမ္ေရွ႕မွာပဲ တစ္ခ်ိန္လံုး ရပ္ေနေတာ့မွာလား"
တီေလးေခၚသံၾကားသည့္ႏွင့္ Oh Baekhyun တို႔ ေခါင္းနပန္းႀကီးရျပန္သည္.....
"Oh Baekhyun!!!မင္းလာခဲ့လိုက္ ဒီကိုခုခ်က္ခ်င္းလာခဲ့လိုက္!!"
"ငယ္ေလး အေၾကာင္းအရင္းေသခ်ာေမးၿပီးမွဆူ အေရးႀကီး Meeting တက္စရာရိွလို႔ မမ ႐ံုးျပန္သြားလိုက္အံုးမယ္ အရမ္းႀကီးလည္း မဆူနဲ႔အံုး"
မွာစရာရိွတာမွာ၍ မမမွ ထြက္သြားေတာ့ တီေလးလက္ေကာက္၀တ္အား လွမ္းဆြဲကာ မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္ Baekhyun......
တီေလးလည္း သူလည္းမတတ္ႏိုင္ဘူးဆိုေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ လက္ကို ျဖဳတ္ခ်ကာ ထြက္သြားသည္.......
"Hk...ေယာက်္ားေလးကို ႐ိုးသြားၿပီေပါ့"
Sehun အမွန္အကန္ ေဒါသထြက္ေနသည္မွာ လည္ပင္း႐ိုးမ်ားပင္ ေထာင္ထြက္လာသည္......