Kyung soo ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္မွ
ေသြးစို႔ဒဏ္ရာနွင့္ ဖူးေယာင္ေနတဲ့ပါးျပင္ဟာ သူ႕ေၾကာင့္ပါဆိုပီး jongin အျပစ္တင္လို႔မဆံုး....သူသာ တစ္ေယာက္တည္းထားမသြားခဲ့ရင္ ဒီလိုေတြျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုကာ ေရခ်ဳိးခန္းေထာင့္မွာ ႀကိတ္ကာငိုေႂကြးေလရဲ႕.....
အဲ့ေလာက္ေတာင္ပဲ ေသးေသးေလးကအစခ်စ္တတ္သလား.....
မ်က္ရည္စတို႔ကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းသုတ္ကာ ေရခ်ဳိးခန္းထဲမွ ထြက္ပီး
Kyung soo ေရွ႕ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္ကာ kyung soo ဒူးႏွစ္ဖက္ေပၚမ်က္ႏွာအပ္ၿပီး ငိုျပန္သည္.....Kyung soo ကလည္း ႐ိႈက္သံသဲ့သဲ့ျဖင့္ငိုေနတဲ့ Jongin ဆံသားတို႔အား အသာဖြေပးသည္.....
ထို႔ေနာက္ kyung soo လက္ဖမိုးေလးအား ဆုပ္ကိုင္ကာ ေခါင္းေမာ့လာေတာ့ နီရဲေနတဲ့ မ်က္လံုးအစံုဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ငိုေႂကြးထားသလဲဆိုတာအထင္းသား.....
"ေကာင္ေလး မင္းသိတယ္မလား ကိုယ္မင္းကိုခ်စ္မိေနတယ္ဆိုတာ.....
တစ္ဖက္သတ္ခံစားခ်က္ကို မင္းလည္း နားလည္တယ္မလား.....
ကိုယ့္ခံစားခ်က္ကို ငွဲ႔ညာၿပီးေတာ့ ျပန္မခ်စ္ရင္ေန အလိုက္သင့္ေလးေတာ့
ကိုယ့္စကားနားေထာင္ေပးႏိုင္မလား...."Kyung soo ေခါင္းသာအသာညိမ့္သည္....
"ၾကည့္ပါအံုး လက္ဖမိုးႏုႏုေလးေတြေပါက္ၿပဲ ကုန္ၿပီ... နာတယ္မလား.....
အင္း ကိုယ္လည္း အဆ၁၀၀ပိုနာတယ္... "ကေလးတစ္ေယာက္ကို ေခ်ာ့ျမဴေနဟန္ စကားဆိုေနတဲ့ Jongin အား
Kyung soo ေငးေမာၾကည့္ေနမိသည္... ဒီလိုၾကင္နာမႈမ်ဳိး သူ႕Hyungဆီက လိုခ်င္မိတာ....
ထို႔ေနာက္ နဖူးခ်င္းထိကပ္ကာ Jongin လည္တိုင္အား လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ဖက္တြယ္လိုက္ကာ"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
"ေက်းဇူးတင္ဖို႔မလိုပါဘူး သူစိမ္းတစ္ေယာက္လိုေတာ့ ကိုယ့္ကိုမသတ္မွတ္ပါနဲ႔လား"
ထို႔ေနာက္ ခ်ဳိၿမိန္တဲ့ အနမ္းအား kyung soo ဘက္မွ စတင္လိုက္သည္.... ဦးေဆာင္သူကေတာ့ သိပ္ခ်စ္မိသူ Jonginေပါ့.....
ပထမဦးအနမ္းမို႔ ညင္သာေသာ စုပ္ခ်က္မ်ားျဖင့္သာ ျမတ္ႏိုးစြာ ေပးအပ္သလို kyung soo လည္း မ်က္လံုးအစံုတို႔အားေမွးစင္းကာ ျမတ္ႏိုးစြာခံယူသည္.....