Ep _ 19 ♥♥♥

1.1K 88 6
                                    

ခ်စ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေလာင္းရိပ္ေအာက္ ေလွ်ာက္လွမ္းတာခ်င္းအတူတူ
မင္းေလးက ျပည့္စံုတဲ့ ခ်စ္ျခင္း....ကိုယ္ဟာ တဖက္သတ္ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က ခ်စ္ျခင္း.......

ဇာတ္ေဆာင္ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းမွ အခ်စ္စစ္လို႔ သတ္မွတ္ၾကၿပီး
ဇာတ္ပို႔ျဖစ္တဲ့ လူၾကမ္းရဲ႕ အခ်စ္ၾကေတာ့ ခ်စ္ျခင္းမမည္ဘူးတဲ့လား....
သိပ္ဘက္လိုက္လြန္းတဲ့ သီအိုရီပဲကြာ.....
အမ်ားမုန္းတဲ့လူၾကမ္းကေတာ့ ဇာတ္သိမ္းေရာက္ရင္ ငိုေႂကြးရၿမဲ ႐ံႈးနိမ့္ၿမဲဆိုေပမဲ့ ဇာတ္သိမ္းမွာ မင္းေလးနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြားကမဲ့ သူဟာ ကိုယ္ပဲ ျဖစ္ခ်င္တာမို႔ အဲ့ သီအိုရီကို ကိုယ္႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ျပင္လိုက္ခ်င္တယ္....

ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္..... မင္းေလးဟာ တိမ္ဆိုင္ေလးမို႔ မင္းေလးရဲ႕ အလွတရားကို ကိုယ္ေငးၾကည့္ေန႐ံုနဲ႔ ေရာင့္ရဲတင္းတိမ္႐ံု ေက်နပ္မယ္ထင္လား......
ဟင့္အင္း...သိပ္ခ်စ္မိလြန္းတဲ့ ကိုယ္ဟာ ငွက္ကေလးအသြင္နဲ႔ မင္းဆီ အေရာက္လာခဲ့အံုးမွာ.....

ပိုင္ရွင္ရိွၿပီးသား မင္းေလးကို ရယူလိုခ်င္တဲ့ ကိုယ္ဟာ ၀ဋ္ေႂကြးဆိုတာလည္း ဂ႐ုစိုက္မေနေတာ့....
မင္းေလးနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ ဇာတ္နာမဲ့ ကံၾကမၼာကိုေတာင္ ကိုယ္ဟာ မဲ့ၿပံဳးတစ္ပြင့္နဲ႔ ေခါင္းေခါက္လႊတ္မဲ့ လူစားမ်ဳိး........

Byun Baekhyun ဆိုတဲ့ လူသားဟာ ကိုယ့္အပိုင္ျဖစ္လာမွာမို႔ လြမ္းဆြတ္ျခင္းသံစဥ္ေတြေတာင္ ကိုယ့္နားထဲ ႏွလံုးသားထဲ တိုးမေပါက္ေတာ့.....
က်ိန္းေသေပါက္ကို ခ်ဳိၿမိန္တဲ့ သံစဥ္ပဲ ျဖစ္ေနမွာ......

မင္းေလးဟာ စေတာ္ဘယ္ရီသိပ္ႀကိဳက္တတ္သူမို႔ ကိုယ္ဟာ စိုက္ခင္းထဲက
စေတာ္ဘယ္ရီခင္းကို ၿခံထဲေျပာင္းေရြ႕စိုက္လိုက္ၿပီေကာင္ေလး....
ခ်ဳိၿမိန္တဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီသီးေတြကို စိတ္ႀကိဳက္သံုးေဆာင္ပါေလ..... ကိုယ္ကေတာ့ စေတာ္ဘယ္ရီသီးထက္ မင္းေလးရဲ႕ နီရဲရဲ ႏႈတ္ခမ္းလႊာေလးကို ပိုႁပီး စြဲမက္တာမို့ စေတာ္ဘယ္ရီႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို ကိုယ့္လည္း သံုးေဆာင္ခြင့္ေပး.....

ခ်စ္ေၾကာင္းေတြ စာဖြဲ႕မေနေတာ့ဘူး.....
ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲေရာက္မွ မင္းေလးကို ေဟာဒီက လူႀကီး ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္း သက္ေသျပမယ္ေကာင္ေလး.........
ကိုယ့္ရဲ႕ စေတာ္ဘယ္ရီသီးေလး.........

လေးငယ်.... (Completed) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant