Sehun'pov.....
လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၈ႏွစ္က အမွန္တရားတစ္ခု.....
ငိုႀကီးခ်က္မနဲ႔ hyung ကိုခ်စ္မိတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို hyung ထံ ရင္ဖြင့္ခဲ့တဲ့ေန႔......
တဖက္သတ္ခ်စ္ရသူ hyung ရဲ႕ ခ်စ္ဇနီးက Hyung ရဲ႕ ရင္ေသြးေလးကို ေမြးဖြားေပးခ့ဲတဲ့ေန႔.......
ေဆး႐ံုအသြား hyung ပါတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ေမာင္းတဲ့ကား မေတာ္တဆမႈျဖစ္တဲ့ေန႔.....
ေပါ့ဆမိတဲ့ မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ hyung
မီးေလာင္ကားထဲပါသြားၿပီး လူ႕ေလာကထဲကေန ေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ့ေန႔.....ကေလးငယ္ကိုေမြးေမြးၿပီးခ်င္း ကေလးငယ္ရဲ႕ မိခင္ လူ႕ေလာကထဲက ထြက္ခြာသြားတဲ့ေန႔.......
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ကေလးငယ္ Baekhyuneeေလး ေမြးဖြားၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲစေရာက္လာတဲ့ေန႔......
May လ 6 ရက္ေန႔..............
၁၈ႏွစ္လံုးလံုး အျပစ္သားတစ္ေယာက္လို ေျခာက္ျခားခဲ့ရတာ....
ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္....ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ Hyung ေသရတာဆိုၿပီး ေသေလာက္ေအာင္ ငိုေႂကြးခဲ့ရတာ.....
ကေလးငယ္သာ အျဖစ္မွန္ေတြသိသြားခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို မုန္းသြားမွာဆိုတ့ဲ စိတ္ေၾကာင့္ ႐ိုးတြင္းခ်ဥ္ဆီထိေတာင္ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ေနခဲ့ရတာ.....Hyung ရဲ႕ ကိုယ္ပြားေလး ကေလးငယ္ Baekhyunee......
ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ကေလးငယ္ Baekhyunee......
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မရိွေတာ့ပဲ ေသဆံုးေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို ဒုတိယအႀကိမ္ တဖန္ျပန္ရွင္သန္လာေစတဲ့ ကေလးငယ္ Baekhyunee..........သူ.... သူသာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ အျဖစ္မွန္သာ သိသြားခဲ့ရင္....
သူ႕အေဖကို သတ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ဆိုတာသာ သိသြားခဲ့ရင္.....ကေလးငယ္ကြၽန္ေတာ့္ကို
ရြံရွာသြားမလား....မုန္းတီးသြားမလား.....စိတ္နာသြားမလား.....
အဆိုးဆံုးက ဒီရင္ခြင္ကို ထားရစ္ခဲ့မွာလား.......Suiside လုပ္ဖို႔လား လြယ္လြန္းတယ္.......
ျမတ္ႏိုးသူတစ္ေယာက္သာ ႏွလံုးသားထဲ ေနရာသာမယူခဲ့ရင္ ထိုစကားလံုးခုႏွစ္လံုးေၾကာင့္
ကြၽန္ေတာ္ဟာ ရွင္သန္ရာ ကမာၻေျမေပၚမွာ ခုထက္ထိ ရိွေနခဲ့မွာ မဟုတ္.......