Hiiiiiiiii wassup❤️
Kako ste ljudi?Ne znam za vas,ali meni je ova nedelja prebrzo prošla,što je ono super.A ujedno je prošla super,krenula sam sa novom rutinom koja je top i sa kojom sam jedva čekala da počnem.Cilj ovog poglavlja je da motivišem nekoga da pokuša sa ovakvom rutinom ili da napravi neku svoju (ako mu ova ne odgovara) koja će isto biti produktivna kao i ova.
Uzgred,ova rutina se najviše odnosi na jutarnju (osećam se ko neki jucuber iz 2015.lol😂),jer sam nju najviše izmenila.
Znači let's begin!
Pre sam imala naviku,da kada se odmah probudim,da odmah uzmem telefon i vratim se u krevet kako bi me telefon razbudio.Sada sam odlučila da čim se probudim,prvo izvetrim sobu (ne držim otvoren prozor zbog sinusa),spremim krevet,uradim vežbe,obučem se,spremim doručak pa tek onda telefon.
I ovo što radim je predobro.Za vežbanje me je motivirao jedan dekica
Još pre godinu dana sam našla jedan video za mršavljenje i sada radim te vežbe.
Ovaj kanal ima raznih vežbi,tako da radite one koje vam najviše odgovaraju.
Posle vežbanja se osećam zagrejano i to je dobro jer imam jako lošu cirkulaciju i pijem više vode.Čak iako ne smršam,neću prestati da ih radim jer se posle njih osećam bolje i srećnije.Traju 8 minuta,a dosta uradite za svoje telo.Kao što je Ana Bučević rekla "Vi ćete potrošiti tih 10 minuta,samo je pitanje kako." Tako da bolje je provesti 10 minuta vežbajući nego ležati i gledati u telefon.
E posle doručka gledam da slušam happy muziku tipa salsa je genijalna.Trudim se i da pevam i stvarno sebi dignem vibraciju.
Trudim se da prelistam ono što sam radila taj dan u školi i da mi se ne nagomilava gradivo kao što sam radila pre.I ono za sada mi ide okej.
I počele su neke jako kul stvari da mi se dešavaju i plus stižem sve na vreme i nisam više u žurbi.
I to bi bilo to za ovo poglavlje.Nadam se da ću neke motivisati da promene svoje navike.
❤️
YOU ARE READING
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...