Kako ste ljudi?❤️
Da li ste tip osoba koji veruje da će vas Nova godina izbaviti iz problema,da će sve da bude wow i da sve loše ostavite u prethodnoj godini?
Ili ste u fazonu "to je samo kalendar,ništa se ne menja,sve ide ispočetka"?
Ja sam ovaj drugi tip.Mada mislim da je današnji dan malo promenio nešto o prvom tipu.
Jel se sećate kada sam u poglavljima spominjala jednog svog prijatelja koji mi je puno pomagao?
On i ja se poznajemo još od 2016. godine,ali od letos smo se baš baš zbližili.Već 5,5 meseci se svaki dan dopisujemo,pričamo po sat vremena...
Uradio je puno stvari koje ne bi ni moj rođeni otac uradio.Prihvatio je neke moje probleme na sebe i rešavao ih.
Mnogo smo slični.Dešavale su nam se ružne stvari,neće nas ljubav,ambiciozni smo,čak nam je razlika između rođendana 3 dana.
On je jednim delom uvučen negde.To nije ništa negativno,šta više puno pomaže.To ne bih šta je.
Elem,ti ljudi su mu rekli da trenutno nešto propušta.Rekli su da i ja nešto trenutno propuštam.
Moje šesto čulo je počelo da radi i imala sam utisak da sam ja ta koju on propušta,a da je on taj kog propuštam.Međutim,nisam to htela da mu kažem jer mi je bilo glupo.
On je juče postavio neka pitanja tim ljudima i oni su mu odgovorili nešto što ga je uznemirilo i nije mogao da veruje.
Mi smo tu pričali o tome,ali za tu priliku koju propušta sam mislila da sam ja.Na kraju je razum rekao da se ne nadam,ali 6.čulo nije odustajalo.
Kada smo se vraćali kući iz grada,otišli smo do jednog našeg mesta gde samo stojimo i pričamo po par sati.
On mi je priznao da sam ja ta prilika koju propušta.
Bila sam u šoku i nisam znala kako da reagujem.Da li da budem iskrena,ali bilo bi me sramota da mu priznam.Na kraju sam se odlučila na istinu.
Nisam znala kako da počnem,a da ne zvučim kao da ga odbijam.Nikada me ovako nešto nije snašlo.
On je priznao šta oseća,i kada sam ja krenula sa govorom,videla sam da mu je krivo jer je izgledalo kao da ga odbijam.
Na kraju sam uspela da kažem da sam sumnjala da oboje propuštamo jedno drugo,ali da mi je bilo glupo da kažem.
Pitao me je u fazonu da li sam mislila o njemu (da ga gledam kao momka,a ne kao prijatelja) i ja sam potvrdila.
Približio se,zagrlio me i poljubio.
Znao je da sam šokirana i razume me.
Otpratio me je do kuće i pričali smo o svemu i svačemu sat vremena.Sa njim mi vreme jako brzo prolazi i osećam neverovatnu sigurnost u njemu.
Njegovi drugovi u Atini (živi tamo) i ovde su mu govorili kako treba da pokuša sa mnom i jako sam im se dopala.
I plus me sve čuvaju.
Njegov brat i drug su mi prebili bivšeg dečka lol.
U sredu je bio u kolima sa nekim društvom i pričao sa mnom na telefon.Jedan tip je rekao "uuu koja ti je ta,možemo da je dovatimo malo".Zatim mu je jedan Jovan rekao "majmune jedan,pazi šta pricas,nabice ti metak u celo!"
Da sam mu bila tada devojka,obojica bi ga ubili od batina.
Večeras smo se jedva rastali.I jedva čekamo da još nekim našim zajednickim prijateljima otkrijemo da smo zajedno.
Ljudiiii jedva cekam da ga vidim
U pravu su horoskop i natalne karte kada su rekle da veza mora da se izrodi iz prijateljstva.
Zelim i vama ovako nesto
Ljubim vas❤️
YOU ARE READING
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...