stres + random stvari

42 4 10
                                    

Ćao ljudi!

Ne sećam se kada sam poslednji put pisala poglavlja dva dana zaredom,ali eto dobih neku inspiraciju.

I uglavnom dobijam inspiracije i tako neke lude ideje baš kada izlazim iz kade.

Elem,palo mi je na pamet da pričam o stresu jer mi je ceo dan stres u glavi jer mi kasni malo,a nikad ne kasni.

Pičim ja odma na Google i gledam šta može da bude uzrok.

Trudna nisam,sem ako nisam Djeva Marija (mada mi se nije pojavljivao anđeo),nemam nikakvih poremećaja i ostaje samo jedno

Stres.

Što me iskreno i ne čudi jer sam u poslednje dve nedelje pod nekim stresom iako sam uglavnom chill osoba.Plus imam i košmare iako baš retko sanjam.Baš juče sam se istresirala oko engleskog i gle čuda,sanjala sam kako sam na engleskom i kako se profesorka drnda na mene.

Stvaram neki pritisak oko ocena jer me mama pritiska i plus me vata besparica jer sam spiskala dosta para na gluposti pa sad moram da tražim više novca za novi telefon,a ja mrzim svojima da tražim novac iako imaju.

I to me jako nervira s obzirom da imaju dosta dobru platu

Bukvalno jedva čekam raspust koji je sledeće nedelje.Zbog ove škole i svega mi je jednostavno potreban odmor i jedva čekam da odem kod babe i dede,da se vidim sa društvom,budem daleko od roditelja,škole,engleskog i svega u Beogradu.

Jedva čekam da čitam neku dobru knjigu,sednem pored peći,slušam njeno pucketanje i pijem čaj.

Ali jednostavno moram sebi da olakšam realnost.Ne mogu da živim od raspusta do raspusta.Ako tako nastavim,opet ima da završim u depresiji,a to stvarno ne želim jer mi je ono pola godine bilo pu bože pomozi.

Imam neki utisak ca malo posustajem.Da li je to zbog PMS ili nečeg drugog.Iskreno se nadam da je zbog PMS-a.

Šta vama pomaže da prihvatite i ulepšate realnost?Da ne živite od vikenda do vikenda,raspusta do raspusta i da jednostavno uživate u životu?Jako bih volela da znam.Možete pomoći meni,a i nekom drugom.Jedan od ciljeva ovog randoma jeste da se pronalazimo u situacijama,delimo iste tegobe i da se pomažemo,a ne osuđujemo.

Isto tako,šta vi radite kako bi se oslobodili stresa?Još letos sam naišla na kanal Yoga With Adriene i mnogo mi se svidja.Svakog meseca napravi kao neki joga kalendar i odlučila sam da to pratim i odustala posle dva dana.Što je jako loše.Čim krenem popodne u školu,sva se pogubim i izgubim rutinu.

Da li se i vama to dešava?

Inače,počela sam da kada idem prepodne u školu,uveče spremim knjige,odaberem šta da ubučem i da na papir napišem šta sve da uradim pre nego što krenem u školu i iskreno,obožavam rutinu!Zadnji put kada sam pisala šta sve treba da uradim je bilo u trećem razredu.I was so organized back than.Uvek kada me probudi alaram,ja se vratim u krevet i blejim jer ne znam šta treba da uradim.Plus,uvela sam u rutinu jutarnju jogu od 5 minuta,slušanje afirmacija dok se šminkam,spremanje kreveta i ispijanje čaja.

Elem,da se vratimo.

Kako se oslobađate stresa?

Šta vam pomaže/koje tehnike koristite kako bi ga smanjili?

Pišite mi,znatiželjna sam.

Btw juče sam dobila poruku od jedne devojke kako joj se sviđa kako pišem,da se rilejtuje i da samo tako nastavim.

To mi je jako obradovalo i ovim putem joj se još jedanput zahvaljujem na poruci❤️

Pišite mi slobodno. Volim kada dobijam poruke od vas.Bio je jedan period kada su mi se javljali ljudi a ja sam bila sva pu bože pomozi i nije mi se dopisivalo,ali nisam htela da zvučim nekulturno i da ga odbijem.

To je to što se tiče ovog dela.Nadam se da će da me više puca ova inspiracija 😂

Do sledećeg poglavlja,

Vozdra!

Ain't My FaultWhere stories live. Discover now