...

143 15 32
                                    

Zdravo ljudi,kako ste,šta ima.

Ja sam,nažalost,loše.Maltene kao biljka koja vene.Nemam volje.Izgubila sam i ono malo nade za bilo šta.Retko šta me više usrećuje.

I to ne traje par dana.Traje već punih 5 meseci i uskoro zalazimo u 6.Imala sam neke trenutne koji nisu bili tmurni,ali u poslednje vreme (nekih 3 meseca),moje stanje se konstantno pogoršava.

Odem kod babe i dede,mislim se "to je to,biće mi makar malo bolje,"-ništa.

Odem na ekskurziju u Budimpeštu i Beč,mislim se da će mi skočiti barem malo raspoloženje-prc milojka.Svo moje društvo se raduje,samo sam ja ravnodušna.

Volje za životnom nemam.I iskreno,ljuta sam na sebe zbog toga.Silila sam sebe da mislim pozitivno,budem happy,ali posle sam prestala da to radim.Ako mi se sluša tužna muzika,slušaću je.Ako mi se nosi crnina,nosiću je.I baš sam emotivna.Nikada nisam nešto plakala,dok sada svako malo plačem.

Pošto mi se već smučilo sve ovo,rekla sam roditeljima šta me muči i da želim da idem kod psihologa.

Moja majka-navodno me razume,kaže da će naći psihologa.Ne radi ništa od toga,kaže da ne treba da idem kod psihologa jer ni ona ne ide (na ovo puknem i nastane haos).

A tata...On se izdrao ( čitaj urlao) na mene i govorio je kako meni društvo puni glavu time (far away from truth),kako ja to radim samo iz dosade (ovo me je najviše pogodilo),kako će mi sve ukinuti pa ima da prestanem da budem depresivna,sve mi se daje...

A tako je daleko od istine...Samo se dere na mene,čini me nervoznom.

Ja i dalje preklinjem za stručnom pomoću.

Sve se ovo i odrazilo na moje fizičko stanje.Konstanti bolovi u želucu,mučnine prouzrokovali su da ja uskoro odem u bolnicu na dalja ispitivanja.Ne bi me čudilo da odem na operaciju.

Moje društvo mi olakšava.Sluša me,uvek je tu za mene.U subotu sam se užasno osećala i moja drugarica me je nazvala i pričala sam sa njom više od pola sata,zatim još dva druga.

Ljudi,jako sam vam zahvalna na svemu❤️❤️

Sve me je ovo neverovatno umorilo.Izbegavam ljude,čak ni 3 dana nisam išla u školu (pre toga nisam išla nedelju dana + ekskurzija) samo zato što sam trebala samoću.

I to je to.Hvala na šlušanju,a ja se nadam da šta bolje nego ja🖤

Ain't My FaultWhere stories live. Discover now