kafa,treniranje,asmr,qna...

73 6 37
                                    

Dobila sam veliku želju da pišem,ali ne znam o čemu.Neka ovo bude kao neki chit chat?

Spremite čaj/kafu and let's talk!

Kada smo već kod čaja i kafe,šta više volite od ta dva?

Oduvek sam mrzela čajeve i pila sam ih samo kada sam bila bolesna.Dok sam sa druge strane oduvek bila najveći fan kafe.Zanimale su me vrste kafe,kako se šta pravi itd.

Ali sam sve do ove godine pila onaj Milka cappuccino i ove godine sam krenula da spremam caffe latte kod kuce.Smatram da je drugi srednje sasvim okej za pijenje kafe.

Jel znate one estetične videe jutarnje rutine?Buvklano svaka sadrži ispijanje kafe bla bla bla

I meni,koja sam bila aesthetic freak (pročitajte najranija poglavlja) to bilo wow kako estetično😍

I probam ja tako ujutru kafidzonka na prazan stomak.

Worst regret.

Posle mi je bilo tako muka,i još kada bih imala neki kontrolni ili ispitivanje,haos bi bio.

I odlučim ja tako da uzmem nešto da pojedem pre kafe,kad ono jok,ista priča.

I tako sam prešla na čaj.Lepo ujutru popijem topli čaj,još dok je zima,milina.Ne bude mi muka,štaviše prija mi.A kafu sam ostavila za popodne.

Da li pijete kafu?Ako da,kakvu,a ako ne,zašto?

Odlučila sam da krenem da vežbam.Prošle nedelje sam išla sa drugaricom na probni čas fitness-a.Mnogo mi se svidelo,te sam rekla mami da ode i izvadi mi kartu.

Kad ono prc milojka.Ne daju.

Kažu da moram da imam minumum 17 i to još uz pristanak roditelja.Moja mama se pozvala na to da imam drugaricu koja nema 17,a ima člansku kartu.Rekli su joj da je to bilo pre,a da su sada pooštrili.

To je jako glupo.Pustite decu da vežbaju!

Mislim ako mi roditelji daju da idem sa 15,16 godina,zašto ne bi mogla da mi se izvadi karta.Svakako imam njihovu dozvolu.

Ali,mislim da sam našla rešenje.

Taj centar postoji na više lokacija.Jedna lokacija nudi teenage program.Glupo bi bilo da na teenage program idu osobe od 17-19 godina.

Da se ne lažemo,čisto sumnjam da će osobe od 19 godina zaista ići na program za tinejdžere.Ovi od 18 možda,ali ipak je sve to pod znakom ?

Mislim gledamo da realne strane i logički,zašto ne dozvoliti devojci od 16 godina da ide na program za tinejdžere.Smatram da bi to bilo potpuno apsurdno.

Elem,mislila sam da tu izvadim kartu,i onda posle trenutam u centru blizu mene.Dugatica mi je rekla da se prijavila sa aerobika i tako neka čuda,a ide na potpuno druge stvari.So,wish me luck!

Do tada,odlučila sam da uzmem malo i da treniram kod kuće (iako je 100000 puta bolje vežbati u mestu koje je specijalno napravljeno za to).Naišla sam na jedan kanal Roberta's gym i večeras sam odradila bedtime workout,a sutra ujutru ću pored joge odraditi i 7 minut workout.Pokušaću da dve nedelje radim to i malo da korigujem ishranu.Javljam rezultate!

Mislim da posle onog prvog puta na fitness-u sam zgotivila vežbanje.Počela sam zaista da uživam u vežbama (i u jogi takođe).

Btw,da li gledate asmr?

Ja obožavaaam!

Saznala sam pre više od 1,5 godinu i baš sam se navukla.U početku sam mrzela kada bi pričali i najviše sam uživala u videima gde samo tapkaju i to je to.

A sada je skroz suprotno 😂.Ne podnosim videe gde samo tapkaju i taj fazon,već gde pričaju.Roleplays isto volem.Ali nešto sto apsolutno obožavam jeste cranial nerve examination.To mi je ono no1.

Koji je vaš omiljeni ASMRtist (valjda se ovako piše?)?Meni je Karuna Satori.

Nema profi opremu i to,ali žena je jednostavno stvorena za asmr.

I još jedna stvar pre nego što se odjavim (sada je 2:33 ujutru,a budem se u 6:20 ja ne znam kako ću da se digneeem😭),da li biste hteli neki QnA poglavlje?

Mnogo mi se mota po glavi,tako da ako biste voleli da me pitate nešto,ostavite komentar na ovom poglavlju.Možda neću odma već sledeći dan da ga napišem,jer želim da se skupi što više pitanja kako bih imala normalno poglavlje,a ne da pišem poglavlje gde ima samo 5 pitanja.

Nadam se da me razumete.A ako u određenom periodu (ne znam tačno koliki) ne budem imala neku okej cifru,možda budem odgovorila u komentarima.

Šta vi mislite?

Dajte mi neke ideje koje bih mogla da iskoristim.

Vidimo se,nadam se uskoro

❤️


P.S. ako vam se sviđaju ovakva chit chat poglavlja,pišite obavezno i dajte teme!Ly❤️

Ain't My FaultWhere stories live. Discover now