Dje ste ljudi,dugo me nije bilo!
Jeste da je malo vise kasno,ali SRECNA NOVA GODINA,BOZIC!!
Krenula sam ovo poglavlje da pisem jos 5.januara i tu sam vam napisala jednu bas lepu cestitku,ali mi sad malo glupo,pa sam obrisala.
E sad,necu da duzim nesto-this bitch je opet napravila gresku,al ajde
Ljubavni zivot-mada,pala sam na jednu jako dobru glumu iskreno
Petre,jeste da si svinja,ali dobro glumis,to moram da priznam.
I ajde da krenemo sa kvazi jadanjem
*pocetak je napisan odavno*
Moj sam početak nove godine je počeo savršeno.Dobila sam novogodišnji poljubac (jeejj).Smuvala sam se s jednim Petrom kod koga smo slavili Novu.Smuvali smo se 31.decembra a pre toga smo se dopisivali i pre nego što sam došla kod babe i dede.Nisam nešto ciljala visoko što se njega tiče.
Par dana pre nego što sam došla,pitao me je u koliko sati dolazim i ja sam mu rekla u 18:40.
On mi je tačno u 18:40 poslao poruku da me pita da li sam stigla i kako sam putovala.Svakog dana mi je slao poruke da me pita da li izlazim i hoćemo li se videti.Meni se to mnogo svidelo kod njega što ga interesuju takve stvari i što mu je stalo.Dobio je + kod mene.
Došao je 31.decembar.Moje drugarice i ja slavimo kod njega (ukupno nas je bilo 26).Posle 10,moje drugarice su nazvali i tu su posle došli moji drugovi i sprdali ih kako su moji momci (imala sam kao pet momaka😂😂).To je bila tooolika smejurija ljudi moji😂.Posle je Petar uzeo moj telefon i izašli smo napolje i nastavili da ih zezamo.Dalje se ne sećam i samo se sećam kako me je pogledao i poljubio.
Stvarno je bilo lepo ljudi.❤️Posle me je ispratio do kuće moje drugarice (tu sam spavala) i nije otišao sve dok nisam ušla u kuću.I posle su on i njegov drug došli u 5 ujutru i doneli nam ćevape i hleb.
Popodne,smo došli kod njega i tog druga da ih probudimo.Kada smo kretali,poljubio me je,što je postalo očigledno da nije bilo samo na veče.
Uveče smo otišle moja drugarica i ja da jedemo i posle je došao on sa svojim društvom (koje je ujedno i moje).Ja da sednem na stolicu pored njega,kad nono,smestio me u svoje krilo.Sve vreme me je ljubio (ne samo u usta) i kad bih se malo pridigla da bolje sednem,negodovao je.
Posle me je ispratio do kuće i na mostu me je uhvatio za ruku i isprepletao prste.Tada sam mu rekla da je lud (sa smehom normalno) jer je mumlao (a kao pevao😂) i tek će on *pusti mi ruku i kao ljuto* "znači prvo sam seljak,zatim sam lud,pa što si onda sa mnom"
Znači definitivno smo zajedno.Sledećeg dana,moje društvo i ja nismo izasli.Okej,ali on je prestao da mi salje poruke.Okacim na story kao os neko dm i on samo vidi ali nista.Ajde to ono,nije smak sveta. Ne przim se na to.
Ono na sta sam popizdela je to kada je postavio *biram slike samo devojkama* i posle ono kao gde se klikne DM i VK
I tu sam ja ozbiljno krenula da se pitam imam li ja decka?
Sledeceg dana smo izasli.Sela ja do jednog Lazara (njegov i moj drug) i kaze meni Lazar da sednem pored Petra.Ja sela do njega-on nista.Samo gleda u telefon i smetalo mi je.Ajde kao naslonim se malo na njega-nista.Okej ono,ne przi me tako lako i imam stvarno veliku toleranciju.
Posle ka'e meni drugarica i kaze da misli da se smuvao sa devojkom sto sedi pored njega.Mene zabolelo uvo,pravo da vam kazem.Dodje on posle do nas i krenem malo da se motam oko njega (inace to ne radim,al i rece drugarica,+sam malo popila i stvarno me je instinski zanimalo na cemu smo),a on nista kao.I pitam ja njega
-Je li,jel imas devojku ti?
-Nemam.
-A ja?
-Ti si mi brat.
P O P I Z D E L A S A M
U medjuvremenu,ja se sve vreme dopisujem sa jednim drugom.Pise mi da odem do njega i jebem mu sve po spisku.Iako sam popila,nisam bila toliko luda ,imala snage i hrabrosti da to uradim.
Na kraju je dosao on kod nas.I kazem ja njemu
-Mogao si lepo da kazes raskidamo,ne zelim vise da budem sa tobom,a ne ovako.
-Pa ti i ja nikada ni nismo bili zajedno
Pukla sam.Malo je reci da sam bila ponizena.Da,povredio me je,ali ta majusna bol ne moze da se meri sa kolicinom osecaja ponizenosti.
Posle kada sam trebala da krenem,on je rekao mojoj drugarici da me isprati.Ona je rekla njemu rekla -pa sto je ti ne ispratis? a on njoj pokaze rukom kao ne moze zbog devojke.On je podigao ruku u znak pozdrava,a ja sam mu samo pokazala srednji prst,okrenula se i otisla.
Znam da nije bilo kulturno sto sam uradila,ali sam ispravno postupila,sto i mnogi misle.
Moj drug Bosanac je dosao po mene.Krenula sam da pricam sta se sve dogodilo i samo sam osetila suze na obrazima.
Na kraju sam se isplakala u parku i on je bio moje rame za plakanje.I puno mu hvala na tome.
Sledeceg dana su stizale poruke *kako si* i to.Ali ono sto me je preporodilo jeste razgovor od pola sata sa majkom (btw ja sam bila kod babe i dede).Preporodila sam se i jos pustila Ivana Gavrilovica i ko jebe tog Petra.I btw drugarica mi je rekla kako je on uzeo moj upaljac i da je na kraju rekao *bili bila sa osobom koja se ovako ponasa?*
To vece smo opet izasli.Ja sam nasim prijateljima sve ispricala i svi su se slozili da je ispao jedna velika p**ketina i da je dobro bilo sto sam se onako ponela po njemu.On je mene ignorisao,ja sam njega,mada sam osetila i videla da me je gledao.Ja sam uzivala u poslednjem izlasku,nalivala se sokicem od pomorandze i koga briga za Petra?!
A od mene je dobio jednu veeeliku ispalu.Htela sam da se pozdravim sa Lazarem,ali on je sedeo,a da bih dosla do njega,morala sam da prodjem pored Petra,a plus je bila guzva.On je bio okrenut meni ledjima,dok jedan Beli (zvani isto i Belan) bio okrenut ka meni.Dodjem ja do Belana i kazem mu da hocu da se pozdravim sa Lazarem.On je skontao da zelim da se pozdravim sa Petrom.Krene da tapse Petra po ledjima,ovaj se okrece i gleda u mene,a ja kazem Belanu *ne,ne on,Lazar*.
Sledeg dana smo se sporeckali preko poruka,a moj drug (onaj koji mi je rekao da mu jebem sve po spisku) i on su se dopisivali,i tu je Petar rekao kako ga boli k za mene,da nema devojku,kako sam ga smorila i ispade da je on sve vreme glumio.
Ona drugarica kod koje sam prespavala je njemu kao sestra i ona se zesce naljutila na njega zbog toga.
I tjt sto se tice ovog poglavlja.Pisala sam na laptopu i zato nije sve bas ispravno,al ajde
Pusa ljudiiii
BINABASA MO ANG
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...