cigarete🚬

234 14 50
                                    

   
   Šta ima ljudi?

Palo mi je na pamet da pišem na ovu temu dok "učim" geografiju.Ne znam za vas,ali meni je i dalje čudo da učim geografiju s obzirom na to da ništa nismo radili u osnovnoj.

rezilijentno zar ne?

Elem.

Ah te cigaretee.

Ja nikada,ali aman baš nikada nisam podnosila dim cigarete.Čak ni sada.

"Pa kako ako pušiš"-NE ZNAM!!

Moj dim mi ne smeta,ali tudji da.

E sada,kako sam ja krenula sa pušenjem.

Pre svega,ja sam oduvek bila protiv cigareta,i rekla sam sebi da nikada neću probati cigaru i kako su cigare odvratne,čudila sam se kako neko sa tipa 16,a kamo li neko mladji puši.

To je za mene bilo stroooošno.

I preko cigara sam naučila da nikad ne kažem nikad (što volim ova boldovana slova)

I tako ja sa ovakvim uverenjem odem kod babe i dede sad za letnji.

Ot'šla ja sa drugar'com na ono tajnovito mesto i tu videla ona i ove moje nove drugarice (sem jedne) puše.Dolaze drugi ljudi,puše.

Isto neke osobe iz bg-a koje znam i koje su tako,moje godište puše.

I šta ću ja,gledam.Ali ete ti ga,provalih nešto i zapitam se:

Zašto meni dim ne smeta?

Ja blizu njih,jes da smo na otvorenom,ali ipak.

I tu ja dobijem želju da probam cigaru.Ali nisam to veče.

Neki drugi dan odem ti ja vama sa drugaricama u kafić.

Gledam,dim mi ne smeta.

Rek'o šta je bre ovo,ja se inače gušim kada jedna osoba puši,a ne više.

Ono ja inače  krenem da kašljem,da se gušim od dima.

I to veče ja probala cigaru.Uzmem u usta,vidim ne kašljem.A svi pričaju kao umreš od kašljanja,a ja ne.

Posle kada sam se vraćala kući sa drugaricom,da ona meni.I ja krenula,kao nešto iskusna😂,kad ona meni kaže ti pućkaš.

Ja u fazonu,kako pućkam bre😂

I klepi ona meni ruku preko usta i reče mi nešto,ne sećam se sad.

I ajd rek'o daj da probam da uvučem.

Ljudi moji,JA SAM TOLIKO KAŠLJALA,MISLILA SAM DA ĆU DA SE UGUŠIM!!

Sledećeg dana,ja iz kreveta nisam mogla izaći.

Glava me je u b i j a l a

Ali eto,ja izašla i rek'o aj opet da probam

Kašljem,kašljem,oću da umrem,a sramota me.

"Dajte ljudi da odem do crkve,ugušiću se,treba mi vode (u crkvenom dvorištu ima česma)"

I sad se za divno čudo ne sećam nekih delova,ali znam da sam rekla da neću pušiti dok ne kupim slabije.

I pitam ja jednu drugar'cu i kaže ona meni da uzmem Laki 100s

Nije nešto baš lak.

Otisla ja sa drugom drugaricom u gimnazijsko i tu sam već primetila da mi je lakše,ali i dalje kašljem.

I sledećeg dana,kupi meni drug L&M loft (znači zauvek imam da pamtim te cigare) i to veče sam otišla na terasu i ispušila i uspela sam!Bez kašljanja,samo kao da pročistim grlo.

I sledeće večeri su me naučili nešto-kada uvučeš dim,usta držiš otvorena.

I od tada,ja sam apsolvirala što se cigara tiče.

I došla ja u bege,u tripu da ovde ne daju cigare na trafikama,ali sam ponela dve pakle.

Otišla na more,kod komšinice sam pušila i ja sa drugaricom kupila tri  pakle.Metnule u kofer i mislimo se-to je to,moja mama nema šanse da provali.

Mi na aerodromu i ja uzela kafu i tek će meni mama:

-Još samo ti cigara fali.

MALO JE FALILO DA ISPLJUNEM KAFU!!!

-Ma de bre kakva cigara,rećiću ti kad budem probala.

-A kakve su ti one tri pakle u koferu?

Moja prva rekacija je bila

-NEMOJ DA KAŽEŠ TATI!

-Ijao bre dete,pa zar cigare?Ti koja se gušiš kada osetiš dim da pušiš?!

Nije se mama naljutila,samo se veoma razočarala.

I šta bi s one tri pakle?Sakrila ih je negde.

Ali!Ja sam imala dve u rezervi.

I krenula škola.U početku sam krila za cigare,a onda sam krenula da ih nosim.

U početku su svi bili u fazonu "Čekaj,ti pušiš?"

Znam da ne izgledam kao osoba koja puši.

I od tada sam se i sprijateljla sa nekim osobama.Baš preko cigara.

Cigare spajaju ljude! (*barem u mom slučaju*)

I to je neka moja priča.

E sad šta sam naučila

Ako neko puši,neka puši.Nema potrebe za osuđivanjem kao "jaoo gle ovu što puši" i tako neka sranja ono.*ne znam šta pokušavam da kažem

I ono što najviše mrzim kad neko kaže-šta će ti to da se truješ

Pusi me da se "trujem" na miru.Hvala.

I pročitala sam negde da mi je pušenje hobi😑

😑

Ono ispušim u proseku jednu dnevno,max dve i plus pauziram za vikend (nekad napravim izuzetak)

I eto,to je neka moja priča što se cigara tiče.

Tschüs!❤️

Ain't My FaultWhere stories live. Discover now