Hello ljudi
kako ste
šta imaMeni je sve došlo glave,da li je PMS kriv,ne znam ali samo znam da mi je svega dosta
Krivac je engleski.
Već dugo idem na privatan engleski i oduvek mi se to svidjalo.
Od pretprošle godine sam počela malo za izostajem.Ne zato što nisam htela,uglavnom je bilo zbog škole kada bih imala obaveza.
Prošle godine sam krenula u srednju i samim tim su se obaveze povećale.Na prste jedne ruke mogu da nabrojim kada sa drugaricom nisam otišla na čas.Ukratko,počela sam više da izostajem ali zbog škole.
Došla je i ova godina i prešla sam na FCE nivo.Sada više išla dva puta nedeljno po sat i po nego jedanput nedeljno po tri sata.Pre nego što sam krenula mi je delovalo kul jer sada ću manje izostajati zbog škole.
Ali nije onako kako sam zamišljala.
Profesorka je krenula da nam zadaje puno domaćeg.Za jedan čas dobijem više domaćeg nego što sam imala u celoj prvoj godini.Žena se ponaša kao da nam je engleski prioritet i kao da mi ne idemo u školu.
Počelo je da me guši.Sedenje tri sata,smor je,rađenje svakog zadatka u knjizi,20 strana za domaćeg + eseji su mi došli glave.Počela sam da izostajem.Ponekad zbog zdravlja (iz nekog razloga ja uvek dobijem bas kada imam engleski idk da li je božiji znak 😂 + imam trahikardiju i migrenu),ponekad zbog putovanja ali najviše sam izostajala sa drugaricom.
Međutim,to izostajanje je ostavilo posledice na rezultate.Sada sam dobila rezultate testa i napisala mi je komentar kako je loše,kako izostajem puno i da ako ovako nastavim,radiću test posle juna.
Na report card-u ista priča i još je stavila da su mi čitanje i govor vrlo dobar.
Ja stvarno ne znam kako još više da unapredim govor i čitanje,bukv sam kao ona.
Plus je jednoj devojci koja ne može jednu običnu prosto proširenu rečenicu da kaže bez zamuckivanja da izgovori i pročita i koja pritom ne zna značenje nekih banalnih stvari.
Primer od danas:nije znala šta znači ban,pedestrian,cycle path
😑
Da meni popuje i da se drnda to što za minut ne uspem da izgovorim 1000 rečenica zna,a da njoj koji je FCE nivo ne prigovori na neznanje banalnih stvari,to ne ume.
Kada je danas krenula da me napada,došlo mi je da se pokupim i odem.
I zato sam sva nervozna.
Moji ne žele da čuju za napuštanje engleskog,a ja ne znam sebi kako da olakšam odlaženje na isti.
Jel imate neki savet kako da promenim način razmišljanja i kako sebi mogu da olakšam?
❤️
YOU ARE READING
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...