Zdravo ljudi,evo i mene opet posle duže pauze.
Potpuno sam zaboravila na Wattpad,i odjedanput mi se pojavila neka želja za pisanjem i trenutno iz nekog razloga osećam neku mučninu??
Elem,kako ste mi vi?
Škola,društvo,familija,ljubav...?
Što se tiče mene,ljubav bolje nego ikad,i dalje sam sa svojim dečkom i presrećna sam!
Ali zato za školu sve suprotno hahahahah
*upravo razmišljam jel mogu da napišem rečenicu,a da ne počinje sa "što se tiče..."*
Ova godina se bliži kraju i mogu reći da sam u njoj dosta naučila o sebi i skroz je drugačija od prethodne
Blaža sam prema sebi i pokušavam da razumem neke svoje postupke,kao i tuđe.
Da se zapitam šta je tu osobu navelo da radi nešto,da ima neko određeno mišljenje itd.
Odabrala sam da se potrudim da razumem,a ne da osuđujem,što je teži izbor ali lepši.
Osećam se mnogo bolje od kada to radim i samim tim tako proširujem (otvaram) svoj um.
I saznala sam jednu tužnu istinu o sebi-koliko sam ja u stvari jedno slomljeno biće zapravo.
Ali ujedno i jako jer mnogi ne bi mogli da izdrže sve to.Zato sam odlučila da upišem psihologiju kako bih mogla da najpre pomognem sebi a potom i drugima.
*inače nemam plan kako ću i šta ću da pišem,samo ono što mi prolazi kroz glavu*
Neki se drogiraju,neki postanu jako asocijalni,neki piju,a neki utehu nalaze u suprotnom polu-kao ja.
Preko dečka sam upoznala jednu njegovu blisku drugaricu i saznala sam da imamo sličnu priču.Nju je otac još kao malu ponižavao i umanjivao njenu vrednost,što i dan danas radi.Ona je pronašla beg u momcima.Ali nažalost,nema normanle veze,nego samo kombinacije u kojim želi da se neko prema njoj ponaša loše jer misli da to zaslužuje.Ljubav joj je odbojna i stalno je povređena.A njena mlađa sestra se drogira.
Za devojku je jako bitan odnos sa ocem,kao i momke sa majkom.
Vaš odnos sa roditeljem određuje kakve ćete veze imati kasnije u životu.
Slično meni.Kao mala sam imala lošu sliku kako muškarac treba da se ponaša prema ženi i nikad nisam imala nešto dobar odnos sa ocem.Moj brat je tu najviše nastradao i zato danas mnogo ispašta.Ali ono što me je najviše nagrdilo jeste maltretiranje u osnovnoj gde su mi pretežno dečaci govorili da sam ružna,kako me niko neće i ostale pogrdne nazive.I zato sam ja pala na lika koji mi je udelio par lepih komolimenata.Ja sam htela ljubav a on samo da me iskoristi a ja nisam uvidela to jer sam bila previše povređena.
I onda dođe gomila ljudi koji krenu da ti govore da si kurva,nemoralna,da te ismejavaju itd. umesto da probaju da razumeju šta je dovelo do toga da ti tako nešto uradiš.Ali ja razumem,lakše je vređati nego razumeti,i ja sam bila takva (mada nisam nikad onako nešto uradila).
Prošle su dve godine od kako se ta Wattpad drama desila i ja i dan danas imam flashback-ove od toga.Ali u poslednje vreme više i zato to sad spominjem.
Smatram da ono što se desilo jeste bilo jako glupo i naivno,i neverovatno se kajem,iako to i nije bila moja krivica.
Mada malo mi je interesantno to što su većina LGBTQ suporteri (dont get me wrong,nije to ništa loše,promenio mi se pogled na neke stavri),što bi,pretpostavljam,značilo da su onda neki borci za ljudska prava,jedna je izjavila da je čak budistkinja i svi su se ponašali suporotno od onoga kao za šta se zalažu.Licemerno malo.
Glupo mi je malo što sad opet pričam o tome,ali muče me ti flashback-ovi.
Sad se osećam malo lakše.
Vi koji čitate ovo-svako ima drugačiju ličnost,nego slabu a neko jaču,nekoga neke stvari poagađaju a neke ne.
Različiti smo,a to samim tim znači da svi drugačije reagujemo.
Ovo je sad propo onoga kada sam jednoj devojci otkrila jedan detalj mog odnosa sa ocem (vrlo gnusan čin) na šta ona meni odgovori da je ona sa 14 krave čuvala i kako joj se otac preselio u drugu državu kad je bila beba pa nije radila stvari koje sam ja.
Mmmm,good for you,šteta što nisam kao ti tako psihički jaka i hvala što umanjuješ moje traume
Jbg balkanski mentalitet
Sve ovo me vuče ka studiranju psihologije.
Hvala Bogu konačno sam izbacila šta mi je na duši i osećam se bolje
Btw dobila sam brata i sestru od tetke i uopšte nisam srećna tbh
Ima svašta da se piše tako da je bolje da sačuvam to za neko drugo poglavlje.
Hvala što ste čitali i pišite kako se osećate i šta vas muči
We dont judge here!
Moj dm je uvek otvoren
YOU ARE READING
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...