Helloooo ljudi 🥳
Kako ste?
Šta ima novo?
Nadam se da uživate u raspustu i da se osećate dobro!❤️Ja se trenutno osećam tako chill,da bombe padaju,bila bih smirena hahahahah
Ali ovu smirenost prepisujem meditaciji i jogi.Upravo sam to uradila i osećam se fenomenalno!
Meditacija:
Joga:
Sinoć sam otkrila this lady Adriene i sludeći po komentarima ljudi,jako je dobra!Planiram da radim jogu pred spavanje,kada se probudim i naravno,još neke videe da odgledam,tj.da ispobam 😁 ma razumete me šta hoću da kažem😂
Btw trenutno slušam lofi hip hop radio-beats to relax/study to
I baš je kul.Nisam baš sigurna da li je baš za učenje pošto sam probala,ali baš davno,i nije mi godila (ali probaću opet),ali je za opuštanje dušu dala,kako bi rekao moj unuk😂
Inače,konačno sam postala svesna kako neke sitnice menjaju raspoloženje,itd...
Setila sam se kada sam se ofarbala u crveno (yep,i have red hair if i havent mentioned it before).Kada je frizerka krenula da me farba,umalo nisam zaplakala od sreće.I ta promena mi je jako godila.
Pre dva dana sam uradila nokte (pink white ombre) i baš sam srećna što sam ih uradila.Iako nisu ispali onako kako sam htela,(izgledaju nekako kinesko)nisu loši.Kažu mi da izgledaju ženstveno i elegantno.
Uzgred,planiram da odem do Savetovališta za mlade.To se nalazi u Domu Omladine i nude besplatne psihologe.Mladi,uglavnom tinejdžeri dolaze na razgovore zbog raznih stvari:uspeh u školi,porodica,prijatelji,pa čak i ljubav.Planiram da odem jer imam nekoliko tema o kojim bih mogla da razgovaram sa stučnim licem (ne bih baš da iznosim o čemu tačno).Najbolje bi bilo da odem na razgovor kada se vratim sa mora,kraj avgusta.Nisam u Beogradu,a kada se budem vratila,biće na nepuna dva dana,pa da ne bih prekidala,a ionako pred školu.
Kako sam saznala za to?Pre nekoliko meseci su u moju školu došli neki ljudi iz tog centra i setila sam se da sam zapisala njihov broj.Otišla sam na Google i našla nešto više o tome.Sad sam se setila taman da nađem još neke brojeve koji su na SOS fazon,pored dečije linije.
Btw,koji je beše broj dečije linije?Sviđa mi se to što u Americi ima milijardu brojeva za urgentne situacije.
U Beogradu ima još centara na taj fazon,a primetila sam da postoje i u Novom Sadu i Nišu,a sigurna sam da postoji barem jedan u vašem gradu.
Sajt- http://domomladine.org/radionice/psiholosko-savetovaliste-utorkom/
Broj- 0608871586Iiiii iskreno ne znam šta bih vam još napisala.Prošla me je želja za pisanjem hahahahaha
Pišite mi kako ste,kako provodite vreme...
Ćaoo❤️😄😘
YOU ARE READING
Ain't My Fault
RandomOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...