fuj

103 15 12
                                    

  Ćao ljudi!What's popin'?

Želim da vam isprićam nešo odvratno i grozno što mi se desilo u sredu.

Naime,u sredu sam se dopisivala sa drugom,kao i svakog dana u proteklih 7 meseci.

E sad,ja već znam njegov stil pisanja,znam kada nešto nije u redu i tako neke stvari.

U toku dopisivanja,primetim ja da nešto nije u redu.

Krenuo je da mi nabacuje jednog njegovog druga,a to nikada,ali nikada to ne radi.

Ja sam već žešće počela da sumnjam da je neko njemu uzeo telefon.

Krene da mi ga nabacuje,još kaže dobar jebač?!

I odjedanput meni stiže slika.Ja uđem u sliku imam šta da vidim.

Sliku muškog polnog organa.

Zgrozila sam se načisto.Posle mi je stigla poruka od lika koga mi je "drug" nabacivao:

Posle mi je stigla poruka od lika koga mi je "drug" nabacivao:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja sam jednostavno zgrožena.Moj drug mi je ispričao da je video kako se ovaj smeška,uzeo mu telefon.Meni je posalo poruku i pitao me je šta je bilo,a ja sam popizdela i rekla sam mu da ću da ga blokiram i šta je ovo.Pitao me šta je poslao i ja sam mu rekla šta.Posle mu je ovaj nalupao šamare i ovaj se branio tako što je rekao da je mislio da sam neka kurva i debilka.

Žene nisu seksualni objekat.I da sam neka debilka,jel to razlog da mi šalješ onakvu sliku?Nema nikakvog opravdanja.Ja nisam seksualni objekat pa da me takve stvari pale i da neko može tako sa mnom da se ponaša!Kasnije sam tog lika blokirala.

I to je to ljudi.Nemam šta više da vam kažem osim da se čuvate jer ima svakavih idiota.

❤️

Ain't My FaultWhere stories live. Discover now