Djes ljudi,evo opet mene u odličnom izdanju!❤️ *jel moze da se kaže ovo ovako 😂*
Sve u svemu,možda će netko misliti da je kratak period prošao od moje depresije pa do sad.
Jeste.Mene ovakve stvarni,iskreno,brzo prođu.Ali još brže sam prebrodila zato što nisam bila sama.
Posle prošlog poglavlja,krenuli su ljudi da mi se javljaju.Puni podrške i ljubavi❤️.Tako nešto mi previše znači,iako više nisam u depri,kada mi neko pošalje poruku tek tako "kako si?",meni jednostvano dan automatski bude bolje!
I neizmerno vam hvala na tome❤️ *plače mi se*
Hvala vam što ste mi se javili,saslušali me,ja sam saslušala vas iako sam grozan psiholog,znam da puno znači samo kada saslušaš nekoga.
Jednostavno,hvala vam na tome što ste bili tu.( i još uvek ste)
Sa nekima sam prešla na Instagram chat,sa nekima i dalje preko Watt-a
Ali ujedno želim da se zahvalim ljudima koji nisu sa Watt-a.
Želim sa se zahvalim svim mojim prijateljima koji su me saslušali,pružili mi zagrljaj,podršku i što su mi stavili jasno do znanja da nisam sama i da su tu uz mene
Jedan drug,Apolon,mi je rekao sledeće:"Ja sam ti ko S.O.S. služba-kad ti trebam,samo me zvrcni i tu sam."
A isto mi je bilo i drago kada su se pojedine drugarice ljutile na mene što ih odmah nisam pozvala i rekla im da nisam okej.
Hvala onima koje znam uživo,a koji nisu tu fizički❤️
Možda ova obećanja nisu tačna ili jesu,ali svakako mnogo pomažu u ovakvim trenucima.
Mada,u neke ljude sam se malo razočarala,štaviše i naljutila.
Sa drugaricama iz jednog mesta (gde mi žive baba i deda) imam grupni chat na insta i sve to i ja sam im konstantno govorila da nisam okej.Ne bi obraćali pažnju ili bi rekli nešta bezveze.Tako ja pricam kako sam stvarno psihički loše,ova jedna krene da priča kako ju je simpatija ispalila za izlazak.Žao mi je,ali barem pokušaj da me saslušaš?
Šta ja treba da pošaljem sliku svoje krvave ruke da biste vi obratite pažnju na mene kako bih vam rekla nešto bitno?
Tako jedna drugarica je sve okretala na sprdnju,čak i posle poslane ruke.Molim te budi ozbiljna kao kada me prekoravaš u vezi momaka.
Elem,nećemo o lošem
Želim samo još jedanput da vam se zahvalim za to što ste bili uz mene,što ste mi se javljali i bili puno podrške❤️
That means a lot to me🖤
Hvala još jednom i do sledećeg puta,puno pozdrava iz 🇫🇷
volim vas🌺
KAMU SEDANG MEMBACA
Ain't My Fault
AcakOvo će biti kao neka moja javna ispovedaonica.Pisaću o svemu što mi se događa,greške,gluposti,osećanja,mišljenja,probleme-svoj život.Imam taj neki cilj da upoznam nekoga ko je sličan meni,da se neko možda ispovedi (zvučim kao pop).Ovo je knjiga o je...