9| Yalnız bir tavşancık görüyorum

10.5K 1K 477
                                    

Taehyung başını bacaklarıma uzatmış bir şekilde yatarken, parmaklarımı pürüzsüz teninde gezdiriyordum.

Yaklaşık bir saat önce eve gelmiş ve beni direkt koltuğa oturtup bacaklarıma yatmıştı.  Yakasında ki birkaç kan izinden neler döndüğünü az çok tahmin edebilmiştim. Sevgilim bir seri katildi ve bende her şey açığa çıktığında geberebilecek biriydim.

Her şey açığa çıktığında ve ben öleceğimi hissettiğimde, şu ana kadar içimde tuttuğum her şeyi kısa bir mesajla herkese gönderecektim.

Merhaba ben Jeongguk. Muhtemelen birkaç güne geberiyorum. Ve bu mesajı gönderdiğim şahıs senden nefret ediyorum. Umarım Tanrı belanı verir, zaten öldüğümde seni uykularında rahatsız edeceğim.

Evet bunu kesinlikle yapmalıydım.

"Neye gülüyorsun sen? "

Taehyung kaşlarını kaldırarak bana bakarken gülüşümü silmeye çalıştım. Kendimce o kadar çok eğleniyordum ki, uyandığını bile farkedememiştim.

"Hiiiiç" dedim ve ardından kendimi tutamayarak yüksek bir kahkaha attım.

Kendi içimde kurduğum hayallere bıkmadan gülebilen salaktım.

"Söylüyor musun yoksa ben cevabı kendi yöntemimle mi alayım? "

Aklıma fesat şeyler gelirken sırıttım ve omuz silktim, yapacağı şeyi merak etmiştim.

"Pekala."

Taehyung yerinden doğrulup beni kucağına aldığında kollarımı hızla boynuna doladım. Dudaklarında yer edinen tehlikeli gülüş beni hem meraklandırmış hemde hafifçe korkutmuştu.

Bu manyak silahı kafama dayarsa gram şaşırmazdım.

Elleri tişörtümün içine girip tenimi okşamaya başladığında, ensesinde ki ellerimi sıkılaştırdım. Dokunuşları oldukça hafif olmasına rağmen tüylerim diken diken olmuştu ve terlemeye başlamıştım.

"Şimdi sen, " dedikten sonra kulak mememi dişlerinin arasına alıp emdi ve ardından ısırdı. Gözlerim anında kapanırken yutkundum. Taehyung başını boynuma çevirip dil darbeleri atarken inlememek için alt dudağımı ısırıyordum. Dokunuşlarına sessiz kalmak çok zordu. "Bana neye güldüğünü söylemeyecek misin bebeğim? "

Başımı inatla sağa sola salladığımda dişlerini aniden boynuma geçirdi. Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp sertçe ısırdım. Cidden beni nasıl delirteceğini çok iyi biliyordu.

"Yuh daha az önce porno izledim, yenisini küçük joon kaldıramaz "

Namjoon gözlerini kapatarak bağırdığında gülerek Taehyung'u ittirdim ve kucağından kalkıp yanına oturdum. Namjoon Taehyung'un ters bakışlarına sırıtarak karşılık verip tekli koltuğa oturdu ve diğer çocukları çağırdı.

"Bugün akşam barda Seungri, Sehun ve Jongin olacak. Büyük ihtimalle her zaman ki gibi ilk başta ortalığı karıştırıp, daha sonra bardan hedefledikleri kişileri kaçıracaklar. "

Kaşlarım havalanırken "Kaçırdıkları kişilere ne yapacaklar? " diye sordum. Namjoon sıkıntıyla nefes alıp yüzünü buruşturdu.

"Yasa dışı ameliyatlarla milletin organlarını alıp onları satıyorlar. Kazandıkları parayı ise uyuşturucu, esrar gibi şeylere harcıyorlar. Onları uzun zamandır izliyoruz fakat şuana kadar bir şey yapmadık. Bugün ise bu duruma el atıyoruz. "

"Orospu çocukları. " dedi Seokjin sinirle. "Etrafımızda o kadar sahtekar kişiler var ki, hepsinden iğreniyorum. "

Olduğum yerde gerilirken, Jimin güler gibi ses çıkarmıştı. Bakışlarımı ona çevirdiğimde bana bakarak başını sallamıştı. "Haklısın. Etrafta sahtekar çok."

liar | taegguk {düzenlendi!}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin