10| Sana çiçekler açıyorum sevgilim

10.2K 982 324
                                    

"Bence adam kızı öldürecek. "

Seungri avuç avuç patlamış mısırını yerken film hakkında yorum yapıyordu. Jongin ve Sehun köşede yiyişirken, bende bu saçma filmin bir an önce bitmesini ve Taehyung'un gelip beni götürmesini bekliyordum.

"Tae seni gebertecek biliyorsun değil mi?" dedim gülerek. Seungri yüzünü buruşturarak "Merakla bekliyorum." diye mırıldandı ve mısırını yemeye devam etti.

Dün gece barda beni kaçırdıklarında cidden korkmuştum. Özellikle organlarımı alacaklar diye kendi kendimi korkutmuş ve ağlamaya başlamıştım fakat amaçları bana zarar vermek yada organlarımı almak değildi.

Amaçları sadece Taehyung'un gözünü korkutmaktı ve başarılı olmuşlardı da.

Yaklaşık yarım saat önce yaptıkları telefon konuşmasından Taehyung'un küfürlerini ve tehditlerini çok iyi duymuştum ve salak çocuk telefonu kapatırken bunları duyduğum için üzgün olduğunu söylemişti.

"Biz baya kanka olduk seninle ha?" dedi Seungri gülerek. Ağzında ki mısırlara bakıp kusar gibi ses çıkardım ve "Hayır" dedim. "Kesinlikle arkadaş değiliz. "

"Hah kıçımın kenarı. "

Seungri filme geri döndüğünde şaşkınlıkla ona baktım. Dünden beri suratım düşük olduğu için şebeklikler yaparak beni güldürmeye çalışıyordu ve hareketleri cidden samimi ve komikti. Cidden yanımda ki adam mıydı milletin organlarını alan?

"Taehyung ile çok garip ilişkiniz var ama bayılıyorum size. " dediğinde bakışlarımı ona çevirdim. Şimdi ilgimi çeken şeyler konuşmaya başlamıştı işte. "Özellikle birbirinize sinirlendiğinizde çok hoş şeyler yapıyorsunuz. Sen onu dövmeye çalışıyorsun, o sana silah çekiyor falan baya heyecanlı bir ilişki. "

Seungri dediklerine kahkaha atarken, bende kendimi tutamayıp hafifçe güldüm. Gece boyu uyumadığımız için muhabbet etmiştik ve bazı önemsiz şeyleri anlatmıştım.

"Ama şaka bir yana ilişkinizi seviyorum. Birbirinizi kıskanıyorsunuz, sahip çıkıyorsunuz ve koruyorsunuz. İlişkiniz aşk üzerine kurulu olmayabilir ama bence ilişkiniz artık çıkar ilişkisi de değil. Birbirinize saygınız arttı ve bazı şeylere daha çok önem vermeye başladınız. Yanisi aşk denen bok çukuruna düşüyorsunuz haberiniz olsun. "

Dudaklarım istemsizce yukarı kıvrılırken derin bir nefes aldım. Taehyung'a yavaş yavaş kapıldığımı hissediyordum zaten ama onun yönünden işler farklıydı. Taehyung'un aşık olması sorun değildi.

Asıl sorun Taehyung bana mı aşık olacaktı yoksa değiştiğini düşünen gerçek sevgilisine mi?

Dışarıdan duyduğumuz gürültülü sesle Seungri gülerek mısır tabağını masaya bıraktı ve bana döndü. "Geldi seninkisi."

Kapıyı küfürlerle çalan Taehyung'a hafifçe güldüm ve yerimden kalkıp kapıyı açmaya gittim.

"Hoşgeldin sevgilim. " dedim sinirden kızarmış yüzüne bakarken. Taehyung ilk başta şaşkınlıkla bana bakmış, daha sonra kollarını hemen bedenime dolamıştı.

"Sana bir şey yaptılar mı? " dediğinde başımı sağa sola salladım ve kollarımı boynuna doladım hızla. Onu görmeyeli bir gün bile olmamıştı fakat çok özlemiştim. Her an birlikte olmaya alışkındım.

Taehyung Seungri'yi gördüğü gibi kollarını benden çekmiş ve sinirle ona doğru yürümüştü. "Sikeceğim seni orospu çocuğu! "

Seungri'nin yüzüne inen ani yumruk ne yapacağımı bilmemi engellerken şaşkınlıkla Taehyung'a baktım. Tanrım heralde bana öyle vurmuş olsa çoktan beyaz ışığı görmüş olurdum.

liar | taegguk {düzenlendi!}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin