Jimin eliyle bizi göstererek sinirle homurdanırken, Taehyung ile bıkkınlıkla ona bakıyorduk.
Tanrım sevişmemizin ortasında odaya dalan kendisiydi fakat bizi suçlayıp duruyordu!
"Zihnimi biriniz sikebilir mi? Taehyung'un Jeongguk'u avuçladığı an iğrençti! Ne diye kapıyı kilitlemezsiniz ki? "
Jimin kollarını göğsünde birleştirip dik dik bize baktığında gözlerimi devirdim. Jimin odaya daldığı an vücudumu inanılmaz bir utanç sarmıştı fakat Taehyung onu siklemeden işine devam etmişti. Bu adamda ki umursamazlık beni deli ediyordu.
"Yoongi nerede? " diye sordu Taehyung. Umursadığından değildi sadece konuyu değiştirmek istemişti.
Bakışlarım anında Hoseok'u buldu. Hoseok yerinde rahatsızca kıpırdanıp duruyordu. Onun için üzülüyordum. Durumumuz aynıydı ve nasıl hissettiğini benden başka kimse anlayamazdı sanırım.
"Ah konusu açılmışken söyleyeyim." dedi Seokjin ve tüm dikkatleri üzerinde topladı. "Yoongi'nin sevgilisi olduğundan şüpheleniyorum. Sürekli birisiyle mesajlaşıyor ve bazen gecenin bir vakti evden ayrılıyor. "
Hoseok hızla yerinden kalkıp odasına girdiğinde alt dudağımı ısırdım. Yanına gitmek istiyordum fakat bu sefer diğerleri şüphelenecekti.
"Bizde odamıza gidiyoruz. Bizi rahatsız etmeyin." dedi Taehyung ve elimi kavrayıp beni de ayağa kaldırdı. Odamıza girdiğimizde Taehyung dudaklarında ki hafif sırıtışla kapıyı kilitlemiş, üzerime doğru adımlamaya başlamıştı.
Halimize gülerken geriye doğru adımladım. Taehyung hızla beni kucağına aldı ve yatağa bıraktı. Üstüme çıkacağını sansam da, o beni şaşırtıp yanıma uzandı. Anında ellerimi beline sarıp başımı göğsüne yasladım.
En çok yatakta birbirimize sarılarak yaptığımız muhabbetleri seviyordum.
"Jeongguk ben seninle evlenmek istiyorum. "
Hafifçe kıkırdayıp "Bende seninle evlenmek istiyorum sevgilim. " diye mırıldandım. Taehyung yerinde hafifçe kıpırdandığında başımı kaldırdım ve ciddi ifadesiyle karşılaştım.
"Jeongguk ben ciddiyim. Seninle evlenmek istiyorum ve artık bunu ertelemek istemiyorum. "
Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken derin bir nefes alıp sakinleşmeyi denedim. Ortamda ki ciddiyet beni geriyordu ve Taehyung benimle evlenmek istediğini söyleyip duruyordu!
Tamam Kim Jeongguk olma fikri kulağa aşırı cazip geliyordu fakat bu evliliğin aceleye gelmesini istemiyordum.
"Taehyung fazla hızlı ilerlemiyor muyuz?" diye sorduğumda Taehyung kaşlarını çattı.
"Sen benimle evlenmek istemiyor musun? Eğer istemiyorsan direkt söyle Gguk. Boşuna hayal kurmamış olurum bende. "
Gülerek başımı sağa sola salladım ve Taehyung'un yüzünü avuçlarımın içine alarak ona içtenlikle baktım. Parmak uçlarım yanaklarını okşarken, çatılan kaşları düzelmiş ve gülümsemeye başlamıştı.
"Seninle elbette evlenmek istiyorum fakat fazla hızlı ilerliyoruz. Sadece biraz zaman geçsin ve birbirimizi daha iyi tanıyalım istiyorum. "
Taehyung dudaklarını alnıma bastırdığında gözlerimi yumdum. Taehyung dudaklarını yüzümde dolaştırdıktan sonra başını boynuma gömdü ve derince içine çekti kokumu.
"Bütün çiçeklerin kokusu sende toplanmış." diye fısıldadı ve boynuma birkaç öpücük bıraktı.
Taehyung başını kaldırıp yüzümü incelemeye başladığında nefesimi tuttum. Öyle derin ve ayrıntılı inceliyordu ki kusurlarımı göreceğinden korktum. Taehyung kadar mükemmel biri değildim.Başımı eğdiğim sırada Taehyung eliyle çenemi tuttu ve başımı kaldırdı. Dudaklarında ki aşık olduğum gülümsemesiyle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
liar | taegguk {düzenlendi!}
Ficção Adolescenteseni insanlara öyle güzel anlattım ki, kimse gelip 'o seni sevmiyor' diyemedi.